вівторок, 17 листопада 2015 р.

МНЕМОТЕХНІКА: ТЕХНОЛОГІЯ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ ІНФОРМАЦІЇ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

Сучасні вимоги європейського рівня розвитку освіти сприяють вільному вибору засобів навчання та максимальній самореалізації в умовах психологічного комфорту. Визначення самоцінності особистості дитини, сприйняття її такою, якою вона є, слугує інтересам та потребам учнів, забезпечує розвиток творчості, відповідності, зберігає психічне та фізичне здоров’я, що гартує високу якість освіченості.
Актуальною проблемою психолого-педагогічної науки стають методики ефективного засвоєння різноманітної інформації. Постійне збільшення обсягу інформації у поєднанні з високою конкуренцією та вимогами суспільства, із одного боку, приводить до інтенсифікації освітнього процесу, а з другого – до цілої низки порушень психічного та соматичного здоров’я школярів. Проте одним із завдань сучасної освіти є не лише надання високого рівня знань, а й збереження здоров’я людини.
Саме про це вів мову Геннадій Чепурний, доктор педагогічних наук РАЕ, президент асоціації розвитку творчої особистості «Варто», керівник Центру освітніх технологій «Школа ейдотехніки», голова оргкомітету Міжнародного психолого-педагогічного фестивалю «ПЕРСПЕКТИВА» на науково-практичному семінарі на тему: «Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти» з педагогами дошкільних навчальних закладів, учителями початкових класів, психологами, педагогами спеціальної освіти . Семінар відбувся 12 листопада 2015 року на базі Тернопільського комунального методичного центру за сприяння видавництва “Мандрівець” та асоціації розвитку творчої особистості “ВАРТО”.

Мета семінару: підвищення продуктивності освітнього процесу в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах м. Тернополя за допомогою методів і прийомів сучасної мнемотехніки.

Завдання семінару.

1 . Ознайомити учасників:
1.1 . З дисципліною мнемотехніка, її цілями та завданнями.
1.2 . З продуктивним досвідом використання мнемотехнічних методів і прийомів в освітніх установах України.
1.3 . З профільною мнемотехнічною спеціалізацією: робота з дітьми та учнями.

2 . Навчити учасників семінару:
2.1 . Базовим технологіям мнемотехніки (перетворенню складної для засвоєння інформації; формуванню асоціативних зв'язків; засвоєнню текстової і цифрової інформації: скоромовок, віршів, текстів) на рівні практичного застосування.
2.2 . Створенню інноваційних мнемотехнічних продуктів: програм, тренажерів, ігрових методик для збагачення словникового запасу, розвитку зв’язного мовлення, зняття психологічної напруги під час навчання.

3 . Організувати роботу з:
3.1 . Формування ініціативної групи для впровадження мнемотехнічних методик в освітньому просторі.
3.2 . Підготовки інструкторів ЦОТ “Школа ейдотехніки” для навчання педагогів та учнів методам і прийомам сучасної мнемотехніки.

Усі учасники семінару отримали Сертифікати міжнародного взірця.