четвер, 13 грудня 2018 р.

ІНТЕГРУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ


12 грудня 2018 року на базі ТСШ № 3 відбувся семінар-практикум для вчителів інформатики початкових класів  «Інтегрування навчального матеріалу на уроках інформатики». Мета заходу – підвищення рівня компетентності педагогів з питань інтегрованого навчання, поглиблення розуміння інтегрованого підходу в освітньому процесі.
У ході роботи методистом ТКМЦ Гордіюк Н.М. акцентовано увагу на актуальності проблеми використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, проведення інтегрованих (бінарних) уроків, що зумовлюється концептуальними положеннями та державними вимогами реформування освіти в Україні, спрямованими на становлення особистості дитини, формування цілісного світогляду в молодших школярів, розвиток їх здібностей і обдарувань.

У практичній частині семінару учасники заходу відвідали інтегрований урок (інформатика, українська мова) у 3 класі з теми «Створення простих зображень. Доповнення малюнка підписом чи коментарем» (вчитель початкових класів Бенцал Н.М.), а також створили моделі інтегрованих уроків (інформатика, природознавство) у 2, 3 і 4 класах.

Під час обговорення уроків за круглим столом педагоги дійшли висновку, що інтегровані  уроки сприяють активізації мисленнєвої діяльності молодших школярів,  глибшому  засвоєнню знань й умінь, цілісному  сприйманню навколишньої дійсності; підвищенню професійної майстерності вчителя.
На завершення роботи учасники отримали методичні рекомендації за визначеною темою.



РЕКОМЕНДАЦІЇ

1. Активно впроваджувати інтегроване навчання шляхом створення інтегрованих курсів; розроблення нових форм уроків;  впровадження навчальних проектів; організації тематичних днів та тижнів.

2. Вводити міжпредметні зв’язки на уроках суміжних дисциплін на основі репродуктивної діяльності і елементів проблемності.
3. Практикувати нестандартні інтегровані (бінарні) уроки (типу урок-казка, урок-свято тощо).
4. Чітко визначати мету інтегрованих уроків
5. При плануванні інтегрованих уроків завчасно проаналізувати навчальні програми, визначити пов’язані за змістом теми, встановити зв’язки між об’єктами вивчення, визначити ключові та предметні компетентності.
6. Забезпечувати формування в молодших школярів цілісної картини світу, здатності сприймати предмети і явища різнобічно, системно.
7. Сприяти поглибленню і розширенню знань учнів, діапазону їх практичного застосування.


Немає коментарів:

Дописати коментар