середу, 10 лютого 2021 р.

ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

 

Концепція Нової української школи передбачає формування підприємницької компетентності з початкової школи. Саме в цей період в учнів починають формуватися такі  економічно значущі якості особистості, як відповідальність, діловитість, ощадливість, економність, підприємливість.

09 лютого 2021 року Фокус-група вчителів 1-их класів працювала над проблемою формування підприємницької компетентності молодшого школяра.

"Що таке підприємливість", "Як її розвивати у початковій школі", "Які завдання вчителя", ці та інші теоретичні питання були розкриті Гордіюк Н.М. у презентації.

Практична частина заходу передбачала роботу у форматі workshop. Спільно з учителями початкових класів учасники опрацьовували проблеми:

- формування  підприємницької компетентності в інтегрованому курсі "Я досліджую світ" (Вишньовська Наталія Михайлівна, ТНВК ШЛ № 6 ім.Н.Яремчука);

- розвитку ініціативності та підприємливості учнів засобами проєктної діяльності (Белей Оксана Степанівна, ТПШ "Ерудит").

Підбиваючи підсумки роботи, учителі відзначили, що економічна освіта школярів не тільки наближає дитину до реального життя, навчаючи її орієнтуватися в тому, що відбувається, а й формує ділові якості особистості.

Таке виховання є основою правильного світорозуміння та організації ефективної взаємодії дитини з навколишнім  світом, підготовкою підростаючого покоління до майбутньої життєдіяльності.

Переглянути презентації:

https://drive.google.com/file/d/1Nhh0O-Gqf4kEjiq-Oqj5u-dbA-TTA5kX/view?usp=sharing


https://drive.google.com/file/d/1xOidftmhSn3ne_QvEQiLIgaV3ivozhal/view?usp=sharing


https://drive.google.com/file/d/1eFV0_3FgUB0qNo7YvWShaFMvd58yEG2W/view?usp=sharing


РЕКОМЕНДОВАНІ ФОРМИ РОБОТИ

 · Дискусії на проблемні економічні теми: «Що вигідніше: виробити багато дешевого товару чи менше, але якісного?», «Що краще купити: нову іграшку для малюка чи нові окуляри для бабусі?», «Для чого треба берегти своє здоров’я?»;

·  роздуми: «Чому я хочу (або не хочу) бути бізнесменом?», «Що найважливіше в житті?»;

 · тестування: «Що можна купити за гроші?», «Що неможливо купити за гроші?»; 

· ділові ігри: «Меню для дитячого кафе», «Реклама дитячого кафе»;

·  тренінги: «Ми в театрі», «Я їду в автобусі», «Найбільш економна господиня», «Конвеєр», «Чи знаєш ти ціни?», «Аукціон знань» ;

· організація екскурсій на підприємства рідного міста (у банк, страхову компанію, музей, магазини, на ринок);

· проєкти «Працювати  - корисно і почесно», «Моя мрія», «Професії наших батьків»;

· інтерактивні тематичні бесіди «Як взимку зберегти тепло?», «Потреби та можливості», «Потреби людини», «Потреби тварин», «Чому кажуть: «Природа – матінка»?», «Розподіл праці серед тварин: бджоли та мурашки» тощо.

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар