вівторок, 20 лютого 2024 р.

МЕТОДИ І ПРИЙОМИ РОБОТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ

Дітей, які постійно бігають, не можуть всидіти на місці, голосно та швидко розмовляють, перебивають співрозмовника, неуважні, не можуть зосередитися на одній справі, постійно відволікаються на інші, які їм теж швидко набридають, часто називають не лише гіперактивними, а й нечемними, дають «слушні» поради щодо виховання або й лікування… Синдром дефіциту уваги та гіперактивності (СДУГ) нині спостерігається у 3-5% дітей, і якщо вчасно розпізнати його, навчити таких дітей жити за правилами, це не зашкодить ні спілкуванню, ні навчанню.

Про те, чому в дітей виникає синдром дефіциту уваги та гіперактивності, як цьому запобігти, які навчальні стратегії для зосередження уваги, контролю імпульсивності та підтримки продуктивної діяльності учнів на уроці обговорила з учителями початкових класів під час онлайн зустрічі 20 лютого 2024 р. психологиня ТКМЦНОІМ Несмашна Галина Євгенівна.





  

Немає коментарів:

Дописати коментар