пʼятницю, 8 березня 2024 р.

РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

 

Узагальнено, що урок математики надає можливості розвитку емоційного інтелекту учнів, оскільки вирізняється з-поміж інших предметів особливою емоційною атмосферою. Під час навчання учень не лише рахує, але й розмірковує, хвилюється, переживає, оцінює себе та друзів.

06 березня 2024 року була проведена онлайн зустріч із вчителями математики з теми «Розвиток емоційного інтелекту школярів на уроках математики». 

Мета заходу – підвищення рівня предметної та методичної компетентностей педагогів у впровадженні принципів розвитку емоційного інтелекту через ефективні форми роботи на уроках математики.

Підбиваючи підсумки, учителі дійшли висновку, що педагог повинен стати провідником емоцій і допомагати учневі в пошуку власних ресурсів, віри в себе, своїх можливостей і сил для подолання труднощів. Підключення емоційної сфери учня в процесі вивчення математики сприяє більш успішному засвоєнню математичних понять, уявлень.





Немає коментарів:

Дописати коментар