12 грудня 2024 року для учителів початкових класів на базі Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 16 імені Володимира Левицького
відбувся методичний тренінг з метою відпрацювання навичок з розробки критеріїв оцінювання навчальних досягнень. Практика показує, що розробка критеріїв робить процес оцінювання прозорим та сприяє позитивному ставленню до нього. Що конкретніше сформульовані критерії, то кращим буде результат здобувачів освіти.Під час тренінгу педагоги повторили принципи формувального оцінювання. Звернули увагу на формулювання об’єктивних і зрозумілих цілей навчання на уроках, способи ознайомлення учнів з критеріями оцінювання, вимоги до їх розробки.
РЕКОМЕДАЦІЇ
1. Дотримуватися Критеріїв оцінювання
навчальних досягнень учнів початкових класів відповідно до вимог законодавства.
2. На кожному уроці формулювати
об'єктивні та зрозумілі для учнів навчальні цілі.
3. До початку оцінювання
навчальних досягнень роз’яснювати учням
або розробляти разом з ними критерії оцінювання для конкретного навчального
завдання/системи навчальних завдань.
4. Звертати увагу на індивідуальний
стиль навчання кожного здобувача освіти.
5. При виборі критеріїв
оцінювання враховувати позитивний підхід, чітке визначення результатів
навчання, багатовимірність, адекватність інструментів.
6. Дотримуватися балансу суб’єктів
оцінювання.
7. Постійно забезпечувати
зворотний зв’язок з учнями щодо якості виконання/виконаного завдання.
8. Використовувати самооцінку і
взаємну оцінку як важливий елемент навчання.
9. Надавати учням можливість вибору рівня навчальних завдань і напрямів діяльності як на уроці, так і під час виконання домашнього завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар