пʼятниця, 25 квітня 2025 р.

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ПЕДАГОГА - ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХОВОЇ СПІЛЬНОТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Закінчення навчального року - це час підбивати підсумки роботи, відзначати успіхи та визначати напрями, які потребують вдосконалення. І цей процес дуже важливий та відповідальний, адже впливає на підвищення якості освітнього процесу.

24 квітня 2025 року відбулось онлайн-засідання Інтерактивної школи сучасного вчителя початкових класів, учасниками якого були керівники фахових методичних спільнот. Педагоги обговорили проблеми, що стосуються системи роботи вчителя протягом навчального року, взяли участь в анкетуванні "Самооцінювання методичної діяльності педагога".

Засідання завершилось сесією запитань і відповідей, що дозволило учасникам отримати практичні поради та рекомендації щодо завершення 2024/2025 навчального року.

РЕКОМЕНДАЦІЇ 

щодо завершення 2024/2025 н.р.

1.            Згідно з Постановою Уряду України № 841 "Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні" від 23 липня 2024 року  закінчення  2024-2025 навчального  року -  30 червня 2025 року.

2.            Тривалість навчального року визначається з урахуванням проведення навчальних екскурсій та навчальної практики, додаткових консультацій для усунення прогалин у навчанні здобувачів освіти та інших форм організації освітнього процесу, що визначені освітньою програмою закладу.

3.             Наприкінці навчального року (протягом п’яти днів у 1-2 класах або десяти днів у 3-4 класах) рекомендовано проводити навчально-пізнавальну, пошукову-дослідницьку практику, яка передбачає активну діяльність учнів у школі та поза її межами, реалізацію проєктів, екологічних акцій тощо (Державний стандарт початкової освіти, п.25)

4.            Вибір змісту і форм організації навчально-пізнавальної практики заклад освіти визначає самостійно.

5.            Фіксацію результатів оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюють відповідно до Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, що затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 № 813, та роз’яснень до них, викладених у цьому документі в окремому розділі. 

6.            Подані в додатках Наказу  примірні зразки Свідоцтв досягнень (1,2) можуть бути доповненими з урахуванням особливостей освітньої програми закладу загальної середньої освіти.

7.             Результат оцінювання особистісних надбань учня/учениці у 1-4 класах виражати лише вербальною оцінкою (перша частина Свідоцтва), а об’єктивних результатів навчання у 1-2 класах вербальною, у 3-4 класах – або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу загальної середньої світи на підставі рішення його педагогічної ради (друга частина Свідоцтва).

8.            В особовій справі учня/учениці характеристику не записують.

9.            Оригінал Свідоцтва досягнень пропонується зберігати батькам, копію документа з відміткою «Згідно з оригіналом», що закріплено печаткою, рекомендується зберігати в особовій справі учня.

10.      Підсумкову оцінку за рік визначати з урахуванням динаміки досягнення того чи іншого результату.

11.      У разі виявлення бажання учнів (їхніх батьків) покращити отримані результати, можна запропонувати індивідуалізовану діагностувальну роботу з виявлення стану сформованості тільки тих результатів, які учень хоче покращити. Така робота виконується в межах індивідуальної роботи під час уроку.

12.      У частині Класного журналу «Зведений облік навчальних досягнень учнів» записувати лише рішення педагогічної ради про переведення учня «на наступний рік навчання».

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар