Засідання завершилось сесією запитань і відповідей, що дозволило учасникам отримати практичні поради та рекомендації щодо завершення 2024/2025 навчального року.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо завершення 2024/2025 н.р.
1.
Згідно з Постановою Уряду України № 841 "Про
початок навчального року під час воєнного стану в Україні" від 23 липня
2024 року закінчення 2024-2025 навчального року - 30
червня 2025 року.
2.
Тривалість
навчального року визначається з урахуванням проведення навчальних екскурсій та
навчальної практики, додаткових консультацій для усунення прогалин у навчанні
здобувачів освіти та інших форм організації освітнього процесу, що визначені освітньою
програмою закладу.
3.
Наприкінці
навчального року (протягом п’яти днів у 1-2 класах або десяти днів у 3-4
класах) рекомендовано проводити навчально-пізнавальну, пошукову-дослідницьку
практику, яка передбачає активну діяльність учнів у школі та поза її межами,
реалізацію проєктів, екологічних акцій тощо (Державний стандарт початкової
освіти, п.25)
4.
Вибір змісту і форм
організації навчально-пізнавальної практики заклад освіти визначає самостійно.
5.
Фіксацію результатів
оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюють відповідно до Методичних рекомендацій
щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної
середньої освіти, що затверджені наказом Міністерства освіти і науки
України від 13.07.2021 № 813, та роз’яснень до них, викладених у цьому
документі в окремому розділі.
6.
Подані в додатках Наказу примірні зразки Свідоцтв досягнень (1,2) можуть бути доповненими з урахуванням
особливостей освітньої програми закладу загальної середньої освіти.
7.
Результат оцінювання особистісних надбань учня/учениці у 1-4 класах виражати лише вербальною оцінкою (перша частина
Свідоцтва), а об’єктивних результатів навчання у 1-2 класах вербальною, у 3-4
класах – або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу загальної
середньої світи на підставі рішення його педагогічної ради (друга частина
Свідоцтва).
8.
В особовій справі
учня/учениці характеристику не
записують.
9.
Оригінал Свідоцтва
досягнень пропонується зберігати батькам, копію документа з відміткою «Згідно з
оригіналом», що закріплено печаткою, рекомендується зберігати в особовій справі
учня.
10.
Підсумкову оцінку за
рік визначати з урахуванням динаміки
досягнення того чи іншого результату.
11.
У разі виявлення
бажання учнів (їхніх батьків) покращити отримані результати, можна запропонувати
індивідуалізовану діагностувальну роботу
з виявлення стану сформованості тільки тих результатів, які учень хоче
покращити. Така робота виконується в межах індивідуальної роботи під час уроку.
12.
У частині Класного
журналу «Зведений облік навчальних досягнень учнів» записувати лише рішення
педагогічної ради про переведення учня «на наступний рік навчання».
Немає коментарів:
Дописати коментар