29 квітня на базі ТЗОШ
№ 10 (директор Газилишин А.Б.) відбулось засідання проблемної групи вчителів
початкових класів, що працюють за програмою НПП «Інтелект
України». Обговорювали питання розвитку читацьких компетентностей молодших
школярів у контексті освітніх втрат.
РЕКОМЕДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ
ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
1. Формувати в учнів повноцінну навичку
читання як базової у системі початкового навчання.
2. Ознайомлювати учнів з дитячою літературою в авторській, жанровій,
тематичній різноманітності.
3. Розвивати у дітей соціальні, морально-естетичні цінності через художні
образи літературних героїв.
4. Формувати у школярів уміння сприймати, розуміти, аналізувати літературні і
навчальні тексти різних видів з використанням елементарних літературознавчих
понять.
5. Розвивати мовлення учнів, формувати уміння створювати власні висловлювання
за змістом прочитаного (прослуханого).
6.
Розвивати творчу літературну діяльність школярів.
7. Формувати у школярів прийоми самостійної роботи з різними типами і видами
дитячих книжок.
8. Формувати вміння здійснювати пошук, відбір інформації для вирішення
навчально-пізнавальних завдань.
9. Виховувати потребу в систематичному читанні як засобу пізнання світу,
самопізнання, загальнокультурного розвитку.
Немає коментарів:
Дописати коментар