вівторок, 26 серпня 2025 р.

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА У 2025-2026 Н.Р.: ВИКЛИКИ, ОНОВЛЕННЯ ТА МОЖЛИВОСТІ

 

Серпневі зустрічі — особлива педагогічна традиція, зігріта теплом останніх літніх днів і любов'ю до професії. Це час відліку нових справ, нового витка життя в освіті, що знаменує початок шкільного марафону довжиною ще в один рік.

Цьогоріч  серпнева зустріч керівників шкільних методичних структур ЗЗСО відбулася 25 серпня 2025 року у Тернопільській спеціалізованій школі  І-ІІІ ст. № 7 з поглибленим вивченням іноземних мов.

Учасники зустрічі обговорили найважливіші питання планування та організації освітнього процесу у 2025/2026 навчальному році, визначили вектор подальшої діяльності вчителя початкової школи в новому навчальному році.   Розглянуті були також завдання шкільної методичної інфраструктури.

Про оновлення Державного стандарту початкової освіти розповіла у своєму виступі тренер проєкту «Перезавантаження НУШ: 1-4 класи», учитель ТЗОШ№23 Коцюбинська Сільвія, окресливши ті зміни, яких потрібно очікувати учителям-практикам.

Дякуємо за сприяння у проведенні заходу директору школи Костюк Галині Михайлівні, заступнику директора Боднарчук Галині Вікторівні.



ПРЕЗЕНТАЦІЯ:

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

1.     Опрацювати  лист МОН України № 1/16828-25 від 13.08.2025 «Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2025/2026 навчальному році»

2.     Освітній процес у 1–4 класах спрямовувати на реалізацію  Державного стандарту початкової освіти з урахуванням реформ «Нова українська школа» та особливостей воєнного стану.

3.     Для навчання використовувати лише офіційно схвалену навчальну літературу з грифами МОН України, обов’язковий електронний додаток.

4.     Використовувати додаткові посібники тільки з урахуванням санітарних норм та згодою батьків.


5. Календарно-тематичне планування розробляти з урахуванням індивідуальних потреб класу.


6.     Завдання для самостійної роботи мають бути посильними та цікавими: не більше 45 хвилин на день для 2-4 класу і не обов’язкові для 1 класу.


7.      Для подолання освітніх втрат  використовувати інтерактивні гейміфіковані програми, відео та онлайн-завдання.


8. Впроваджувати у навчання активності, які формують навички ощадливого використання ресурсів.


9. Здійснювати психологічний супровід учнів, створення безпечного та комфортного освітнього середовища.


10. Оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів здійснювати відповідно до Методичних рекомендацій, затверджених наказом МОН України від 13.07.2021 № 813.

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар