Інтегроване навчання є цінним інструментом допрофільного
навчання, оскільки формує цілісний світогляд учнів, розвиває системне мислення
та навички критичного аналізу, допомагаючи побачити взаємозв’язки між різними
предметами і явищами реального світу. Це дозволяє учням глибше зрозуміти
зв'язок між знаннями, які вони отримують, та їх практичним застосуванням, що
особливо важливо для вибору майбутньої професії.
29 жовтня 2025 року заступники директорів школи І ступеня взяли
участь у Профмайстерці «Інтеграція як
інструмент ранньої профілізації молодшого школяра» з метою формування практичних
умінь проєктування й реалізації інтегрованих навчальних завдань, спрямованих на
раннє професійне самовизначення учнів 1-4 класів.
Спочатку педагоги під керівництвом Надії Гордіюк
(консультант ТКМЦНОІМ) та Ольги Гардецької (заступник директора з НВР ТЗОШ №
18) здійснили аналіз прикладів інтегрованих уроків і проєктів, спрямованих на
розвиток пізнавальних інтересів і професійних нахилів молодших школярів.
Особливу увагу було звернуто на сенсорну інтеграцію - неврологічний
процес, під час якого мозок отримує, організовує та інтерпретує інформацію від
усіх органів чуття. Здійснюється з метою виконання цілеспрямованих дій дитини на основі отриманої інформації.
Загалом захід пройшов у дружній та конструктивній
атмосфері, створивши сприятливі умови для обміну досвідом та професійного
зростання. Це допомогло педагогам краще
розуміти переваги інтегрованого навчання.
Щира вдячність педагогічному колективу Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 18 (директор Заброцький Р.П.), на базі якої проведено ПрофМайстерку.
Дякуємо усім
учасникам, спікерам за натхнення, творчість і креатив!!!
.jpg)










Немає коментарів:
Дописати коментар