Концепція
Нової української школи передбачає дотримання в освітньому процесі принципу
інтеграції. Його актуальність зумовлена новими соціальними запитами, які
пред’являються до школи, і визначена змінами в освітній сфері. Державний
стандарт початкової освіти, Типові освітні програми відповідають цим вимогам.
09 листопада 2025 року у ТСШ № 5 відбулася прем’єра
творчого пошуку вчителів початкових класів закладу щодо розроблення та
впровадження в освітній процес адаптованої навчальної програми інтегрованого
курсу з української мови та читання.
Автори програми Дідух Лідія Юріївна
та Бідна Оксана Мирославівна
розкрили особливості інтеграції уроків української мови та читання,
запропонували авторські підходи до реалізації завдань Державного стандарту
початкової освіти мовно-літературної освітньої галузі, провели показові уроки. Учасники заходу відзначили
беззаперечну користь від того, що мали можливість ознайомитися з досвідом колег
та надихнутися новими ідеями. Інтеграція
української мови та читання дає можливість вивчати мовні явища на основі
аналізу тексту. Це позитивний крок, позаяк текст має закодовану інформацію,
емоційно впливає на слухача, розкриває зв’язки між граматичними категоріями.
Висловлюємо щиру вдячність колективу учителів початкових класів, заступнику директора Півторак Л. В, директору ТСШ № 5 Погорілій О.І. за високий професіоналізм та відмінну організацію заходу.






Немає коментарів:
Дописати коментар