четвер, 22 лютого 2018 р.

ЯК ЗРОБИТИ УРОК ПРИРОДОЗНАВСТВА ПРАКТИЧНО СПРЯМОВАНИМ


Будьте самі шукачами, дослідниками.
Не буде вогнику у вас - вам ніколи не 
запалити його в інших.
В.Сухомлинський

Сьогодні перед учителями стоїть важливе запитання: як учити дітей? Як же зробити, щоб урок не тільки надавав учням певні знання й уміння, але й викликав у них справжній інтерес, щире залучення у навчальний процес?
Ми живемо в суспільстві змін, тому кожна людина вчиться протягом всього свого життя. Саме вчитель початкових класів повинен розвивати любов до навчання, пізнавальні інтереси дітей молодшого шкільного віку, їхні творчі навички, уміння самостійно здобувати знання, бути активними, не пасивними. Сьогодні вже неможливо навчати традиційно: у центрі освітнього процесу має бути дитина. Від її активності на уроці, вміння працювати з учителем, однокласниками залежить успіх в опануванні програмового матеріалу.
Особливо важливу роль в становленні особистості, розвитку та вихованні дитини відіграє курс природознавства в школі , а відтак, важливим є завдання добору  методів навчання для зацікавлення, активізації пізнавальної діяльності учнів. Одними з таких методів є практичні, тому саме це питання стояло в центрі уваги роботи Фокус-групи учителів 3-іх  класів, засідання якої відбулось 21 лютого 2018 року на базі ТЗОШ № 14.

Вчитель початкових класів Волянюк Н.І. поділась досвідом роботи щодо використання на уроках природознавства дослідів, спостережень, практичних робіт, екскурсій.
Тренер Нової української школи Добровольська О.М. познайомила  із новими методами навчання на основі запиту учнів через дослідження (Inqury Based Learning), при використанні яких можна навчити дитину вчитися самостійно, уникнути пасивності учнів на уроці. Учителі планували проведення тематичних днів з таких тем, як "Чи можуть кити жити в озері?", "Чи справді мавпи їдять банани?", "Де сплять тварини?", "Які листочки швидше опадають: жовті чи червоні?"
Усі присутні переконались, що ці методи допомагають зробити урок цікавим, різноманітним, ефективним, щоб діти не втрачали цікавості до здобуття знань, щоб "тягнулися" до пошуку, до дослідження.





 




















Немає коментарів:

Дописати коментар