вівторок, 11 березня 2025 р.

МАГІЯ МАТЕМАТИКИ:ВІД МОТИВАЦІЇ ДО КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

 

На сьогодні ті завдання, які ставить реформа Нова українська школа для математичної освітньої галузі,  можна реалізувати у тісній співпраці учителів початкових класів та учителів математики середньої та старшої школи. Систему роботи над проблемними завданнями,  математичними задачами, як правило вибудовуємо  на уроках математики в початковій школі. Така ж система має продовжуватись та поглиблюватись у всіх наступних класах.

Інтеграційна платформа «Магія математики: від мотивації до критичного мислення» відбулась 11 березня 2025 році в онлайн форматі . Гордіюк Надія Мирославівна та Соловей Оксана Михайлівна, консультанти ТКМЦНОІМ , запропонували учасникам зустрічі цікаві методики сюжетних задач, «ага-ефектів», ігрифікації для мотивації учнів до вивчення математики, ситуативні завдання та рекомендації щодо формування критичного мислення учнів молодших  , середніх та старших класів.
Учителька математики ТЗОШ І-ІІІ ст. №4 Домбровська Галина Михайлівна розповіла про цікаві інструменти мотивації учнів 1-4 класів та 5-11 класів «Як зробити математику простою та доступною».

Підбиваючи підсумки, учасники інтеграційної платформи зазначили, що доцільно на уроках математики:

•      виділяти час та забезпечити можливості для застосування критичного мислення;

•      дозволяти учням вільно розмірковувати;

•      приймати різноманітні ідеї і думки;

•      сприяти активному залученню учнів до процесу навчання;

•      забезпечити для учнів середовище, вільне від негативної оцінки;

•      підтримувати віру у кожного учня, в його здатність породжувати критичні судження;

•      цінувати критичні міркування учнів.



 

Немає коментарів:

Дописати коментар