На сьогодні ті завдання, які ставить реформа Нова українська школа для математичної освітньої галузі, можна реалізувати у тісній співпраці учителів початкових класів та учителів математики середньої та старшої школи. Систему роботи над проблемними завданнями, математичними задачами, як правило вибудовуємо на уроках математики в початковій школі. Така ж система має продовжуватись та поглиблюватись у всіх наступних класах.
Інтеграційна платформа «Магія математики: від
мотивації до критичного мислення» відбулась 11 березня 2025 році в онлайн
форматі . Гордіюк Надія Мирославівна та Соловей Оксана Михайлівна, консультанти
ТКМЦНОІМ , запропонували учасникам зустрічі цікаві методики сюжетних задач,
«ага-ефектів», ігрифікації для мотивації учнів до вивчення математики, ситуативні
завдання та рекомендації щодо формування критичного мислення учнів
молодших , середніх та старших класів.
Учителька математики ТЗОШ
І-ІІІ ст. №4 Домбровська Галина Михайлівна розповіла про цікаві інструменти
мотивації учнів 1-4 класів та 5-11 класів «Як зробити математику простою та
доступною».Підбиваючи підсумки, учасники інтеграційної платформи
зазначили, що доцільно на уроках математики:
• виділяти час та
забезпечити можливості для застосування критичного мислення;
• дозволяти учням вільно розмірковувати;
• приймати
різноманітні ідеї і думки;
• сприяти активному
залученню учнів до процесу навчання;
• забезпечити для
учнів середовище, вільне від негативної оцінки;
• підтримувати віру
у кожного учня, в його здатність породжувати критичні судження;
• цінувати критичні
міркування учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар