понеділок, 31 березня 2025 р.

РОЛЬ КРИТЕРІЇВ ТА ПАРАМЕТРІВ У СИСТЕМІ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ШКОЛИ І ст.

Оцінювання  навчальних досягнень учнів є однією з найважливіших і водночас найскладніших проблем. З одного боку, завжди треба пам'ятати, що справжню оцінку з будь-якого предмета дитині поставить життя, з другого— оцінка була і є одним з дієвих інструментів у руках учителя.

Чимало проблем, традиційно пов'язаних з оцінюванням навчальних досягнень учнів, виникає через незрозумілі цілі і неправильно визначені вимоги до результатів навчання, застосування невідповідних інструментів та ігнорування інших, крім учителя, суб'єктів оцінювання. 

28 березня 2025 року на базі Тернопільської початкової школи «Ерудит» проведено ПрофМайстерку «Роль критеріїв та параметрів у системі оцінювання навчальних досягнень молодших школярів»  для заступників директорів з навчально-виховної роботи школи І ст.

У ході роботи присутні під керівництвом консультанта ТКМЦНОІМ Надії Гордіюк  обговорили труднощі та помилки вчителів початкових класів при впровадженні формувального оцінювання, з’ясували роль критеріїв і параметрів для оцінювання навчальних
завдань, переглянули та проаналізували відеофрагменти уроків. Під час практичної роботи педагоги розробляли критерії сформованості результату навички читання,  написання диктанту (мовно-літературна освітня галузь), розв’язування задач (математична освітня галузь).

Підбиваючи підсумки, учасники дійшли висновку, що  визначення/обговорення разом з учнями критеріїв оцінювання впливає на  розвиток їх впевненості у власних силах і можливостях, дає можливість кожній дитині визначати свій особистісний прогрес.


                                            
                                         
                                           







Немає коментарів:

Дописати коментар