Вдосконалення інформаційних технологій створює умови
для ефективного розвитку сучасного суспільства. Комунікаційні засоби стали
невід’ємною складовою
життя людей у всіх сферах діяльності. Мобільні телефони, комп’ютери та інтернет, розширивши
комунікаційні, просторові й часові межі, розкрили нові можливості для спілкування, освіти,
праці, відпочинку та творчої самореалізації особистості.
Кількість користувачів мобільних
телефонів та інтернету щодня невпинно збільшується. Більшою їхньою частиною є діти.
Незважаючи на безумовно позитивну роль сучасних
комунікаційних засобів та
інтернету, існують певні ризики у використанні інформаційних технологій.
Особливу небезпеку незахищений інформаційний простір приховує для дітей. Інтернет може містити
інформацію агресивного чи соціально небезпечного змісту. А надання переваги
віртуальному світу перед реальним справляє негативний вплив на психіку і
здоров’я дитини та може погіршити не тільки зір, поставу та сон, але й викликати
тривожність, дратівливість, соціальну дезадаптованість і узалежнену поведінку.
За даними «Центру цифрових
технологій майбутнього», 25% дорослих стурбовані тим, що їхні діти проводять в
Інтернеті забагато часу, 53% вважають кіберзлочинність реальною загрозою, а 63%
висловлюють схвильованість через спілкування їхніх дітей у віртуальних
співтовариствах, що лякають сучасних батьків так само, як попередні покоління
бачили загрозу в негативному впливі «вулиці» на дітей. При цьому 46% користувачів
всесвітньої мережі, які належать до
молодіжної аудиторії, особисто зустрічалися зі своїми віртуальними знайомими.
Для когось інтернет може бути єдиним джерелом спілкування, але слід враховувати
те, що віртуальна реальність ніколи не замінить гармонійних взаємин і повноцінного спілкування між
людьми.
Саме з питань співпраці в Інтернеті 15 грудня 2016
року на базі ТЗОШ № 4 відбувся
Майстер-клас для вчителів інформатики початкових класів (кер.Семчук А.Я.).
Педагоги опрацювали правила
безпечного користування Інтернетом, поведінки дітей у соціальних мережах
(Гордіюк Н.,методист ТКМЦ; Семчук А., заст.дир.ТЗОШ № 4); отримали методичні
рекомендації щодо формування умінь
використання електронної пошти, захисту
облікового запису, культури листування (Івасюк Г.І., вчитель інформатики ТЗОШ
№4).
Майтер-клас зі створення колекції
інтерактивних вправ засобами сервісу Learning
Apps провела Сеньківська С.Ю., вчитель інформатики ТЗОШ № 4,
майстер-клас зі створення анкет, тестів,
онлайн-опитувань за допомогою Google Forms – Семчук А.Я., заступник директора ТЗОШ №4.
Підбиваючи підсумки, учителі відзначили високий рівень підготовки і проведення Майстер-класу, обмінялись побажаннями у переддень Новорічних свят.
Підбиваючи підсумки, учителі відзначили високий рівень підготовки і проведення Майстер-класу, обмінялись побажаннями у переддень Новорічних свят.
Немає коментарів:
Дописати коментар