неділя, 6 лютого 2022 р.

ЗАЛУЧЕННЯ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОДУКТИВНОЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

 Професійна компетентність — це результат творчої професійної діяльності та інтегрований показник особистісно-діяльнісної сутності педагога. Бути компетентним означає бути здатним мобілізувати в певній ситуації отримані знання й досвід. Професійну компетентність потрібно постійно розвивати й удосконалювати. Поняття професійної компетентності педагога виражає єдність його теоретичної та практичної готовності здійснювати педагогічну діяльність і характеризує його професіоналізм. Педагогічний професіоналізм, педагогічна компетентність — розглядаються в контексті безперервної педагогічної освіти й педагогічної діяльності, вимог до педагога і його підготовки.

27 січня 2022 року з метою формування професійних компетентностей педагога для здійснення постійного розвитку, самовдосконалення в умовах особистісно зорієнтованого навчання, стимулювання бажання на підвищення свого професійного рівня організовано методичний консалтинг для вчителів початкових класів, які атестуються у 2021-2022 н.р. на здобуття  звання «Учитель-методист».

Консалтинг характеризується як допомога педагогам, прискорювач усвідомлення нових освітніх ідей і передового педагогічного досвіду та впровадження їх у практику.

Захід сприяв осмисленню можливих альтернативних підходів до розвязання вчителями  педагогічних проблем.

КРИТЕРІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ

  • наявність глибоких і всебічних знань та їх критична переробка і осмислення;
  • вміння перевести теоретичні та методичні положення в педагогічні дії;
  • здатність до самовдосконалення та самоосвіти;
  • розробка нових методик, форм, прийомів і засобів та їх оригінальне поєднання;
  •  діалектичность, варіативність, мінливість системи діяльності;
  • ефективне застосування наявного досвіду в нових умовах;
  •  здатність до рефлексивної оцінки власної діяльності та її результатів;
  • формування індивідуального стилю професійної діяльності на основі поєднання і вироблення еталонних і індивідуально неповторних рис особистості педагога;
  • здатність до імпровізації, заснованої на знаннях та інтуїції;
  • вміння бачити "віяло варіантів".

Немає коментарів:

Дописати коментар