пʼятниця, 15 квітня 2022 р.

СИСТЕМНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ НУШ

 

Сьогодні, в період реформування освіти, важливою проблемою залишається, як навчати вчителям і як навчатися дітям. Адже підхід, який працював 5-10 років тому, тепер уже не працює. Діяльнісний підхід,  може стати відповіддю на це питання, оскільки саме у діяльнісному підході школярі здобувають готовність до викликів сучасного світу, який надзвичайно швидко змінюється.

Під час роботи системно-діяльнісної локації освітнього трансфер-містечка інноваційних можливостей – 2022 учителі початкових класів збагатили власний досвід і глибше занурились у поняття діяльнісного підходу в освітньому процесі, що будується на основі активної дії та діяльності дітей. А також познайомились з результатами досліджень наукової спільноти The LEGO Foundation щодо даної проблеми.

Щиро дякую всім учасникам за співпрацю!!!





РЕКОМЕДАЦІЇ

1. Не давати дитині готових рішень.
2. Залучати дітей до співпраці.
3. Віддавати ініціативу дітям.
4. Використовувати відкриті запитання і завдання.
5. Пробувати знову і знову.
6. Відчувати радість пізнання.

Немає коментарів:

Дописати коментар