В ході роботи були розглянуті питання:
- 1. Новий учитель НУШ. Формула професійного розвитку.
- 2. Проблеми інноваційних змін у НУШ.
3.Шляхи впровадження концептуальних засад реформування початкової освіти у 2022/2023 н.р.
Педагоги також обговорили питання
щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.
Бажаю всім учасникам освітнього
процесу міцного здоров’я,
щастя, благополуччя, творчих здобутків та найголовніше - мирного неба над головою!
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Продовжувати реалізацію змісту освіти, заснованого на
формуванні компетентностей та наскрізних вмінь, необхідних для успішної
самореалізації в суспільстві.
В організації освітнього процесу застосовувати компетентнісно зорієнтовані завдання з використанням індивідуального й диференційованого підходів.
Надавати перевагу діяльнісному підходу як основі організації освітнього процесу .
Здійснювати формувальне та підсумкове оцінювання учнів
1-4 класів.
Дотримуватись алгоритму впровадження формувального
оцінювання.
Розвивати емоційний інтелект та збагачувати емоційну
компетентність дітей молодшого шкільного віку.
Посилювати заходи безпеки життєдіяльності дітей.
Забезпечувати психологічний супровід освітнього процесу в
умовах воєнного часу.
Створювати
розвивальне освітнє середовище.
Розробляти
нові методики, форми, прийоми і засоби та їх оргінальне поєднання.
Ефективно
застосовувати наявний досвід в нових умовах.
Немає коментарів:
Дописати коментар