Освіта в Україні сьогодні переживає не найкращі часи. За час пандемії COVID-19 та далі від початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну діти зазнали значних втрат у навчанні. Спершу дистанційне навчання, а згодом тимчасова окупація, бойові дії, повітряні тривоги й перебування в укриттях, відсутність електроенергії та нестабільний психологічний стан – ось неповний перелік зовнішніх чинників, які впливали і продовжують залишати свій слід на якості освіти дітей і сформованості в них необхідних навичок. Тож зараз гостро стоїть питання створення та впровадження програм з надолуження освітніх втрат.
Ці рекомендації призначені для громадських організацій та інших стейкхолдерів (наприклад, закладів освіти, органів управління освітою), які вже впроваджують або планують впроваджувати програми з надолуження освітніх втрат.
Документ створений за результатами обговорення викликів упровадження програм з надолуження освітніх втрат, яке було організоване 7 червня 2023 року за ініціативи Міністерства освіти і науки України. Він відображає спільне бачення учасників обговорення щодо впровадження таких програм.
Документ має рекомендаційний характер і пріоритезує географію та навчальні предмети для програм з надолуження освітніх втрат. Наприклад, якщо громадська організація працює в регіоні зі школою, де діти в початкових класах не можуть читати, то пріоритет – навчити їх читати, бо це базова навичка, без якої дитина не зможе сприймати інформацію, обробляти її, використовувати отримані знання з користю для себе тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар