Відповідно до Концепції «Нова українська школа» освітній процес у
навчальному закладі повинен будуватися відповідно до потреб особистості та
індивідуальних можливостей дітей, зростання їх самостійності й творчої активності.
Під час методичного діалогу було з’ясовано, що значна частина вихователів ГПД, особливо молодих, зустрічають значні труднощі в організації
діяльності ГПД, недооцінюють можливості, які надає режим продовженого дня у
підвищенні ефективності навчально-виховної роботи.
Успішна робота продовженого дня залежить від того, наскільки правильно організована діяльність кожного школяра. Кожна дитина – геній від народження! У кожної дитини є свої здібності, таланти. Важливо ефективно розкрити потенціал кожної особистості і допомогти їй ефективно взаємодіяти з навколишнім світом. Тому педагогу важливо індивідуалізувати співпрацю зі школярами.
Присутні проаналізували теорію множинного інтелекту - систему, що допомагає знайти найефекимвніший підхід до кожного вихованця, а також отримали інформацію щодо проведення цікавих вправ для розвитку усіх видів інтелекту під час різних режимних моментів ГПД.
Наприкінці заняття вихователі змоделювали проєкт «Подорож у Карпати», розробили методичні рекомендації.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ:
Немає коментарів:
Дописати коментар