пʼятниця, 29 листопада 2024 р.

ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ЗАХОПЛЮЮЧИЙ ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС В ГПД

 Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати комфортні  умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час.

Відповідно до Концепції «Нова українська школа» освітній процес у навчальному закладі повинен будуватися відповідно до потреб особистості та індивідуальних можливостей дітей, зростання їх самостійності  й творчої активності.

Обов'язок школи забезпечити розвиток кожній дитині. Як допомогти учневі знайти у освітньому процесі її особистісний смисл, перетворивши нудну повсякденну рутину в захоплюючий особистісно значущий процес, що допомагає знайти успіх?  Про це йшла мова на методичному практикумі, проведеного в режимі онлайн.

Під час методичного діалогу було з’ясовано, що значна частина  вихователів ГПД, особливо молодих,  зустрічають значні труднощі в організації діяльності ГПД, недооцінюють можливості, які надає режим продовженого дня у підвищенні ефективності навчально-виховної роботи.

Успішна робота продовженого дня залежить від того, наскільки правильно організована  діяльність кожного школяра. Кожна дитина – геній від народження! У кожної дитини є свої здібності, таланти. Важливо ефективно розкрити потенціал кожної особистості і допомогти їй ефективно взаємодіяти з навколишнім світом. Тому педагогу важливо індивідуалізувати співпрацю зі школярами.

Присутні проаналізували теорію множинного інтелекту - систему, що допомагає знайти найефекимвніший підхід до кожного вихованця, а також отримали інформацію щодо проведення цікавих вправ для розвитку усіх видів інтелекту під час різних режимних моментів ГПД.

Наприкінці заняття вихователі змоделювали проєкт «Подорож у Карпати», розробили методичні рекомендації.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ:

https://docs.google.com/presentation/d/1FTt8bQm7SaoGbsrkY5TFMQVGYkxGIZoU/edit?usp=sharing&ouid=107155596294026823179&rtpof=true&sd=true

 

Немає коментарів:

Дописати коментар