Актуальна педагогічна проблема сучасної школи - віддаленість учня від книги, надмірне захоплення комунікаційними засобами навчання.
Сучасні діти майже повністю втратили інтерес до читання. Тож, щоб зупинити цей процес, слід читання зробити, захоплюючим, - таким, що приносить насолоду, відкриває світ прекрасного, задовольняє пізнавальні інтереси, розвиває уяву, образну пам'ять, логіку мислення. Нелегке завдання на сьогоднішній день стоїть перед учителями, які навчають на уроках читання дітей молодшого шкільного віку. Задля підвищення продуктивності та ефективності уроку педагоги використовують різноманітні прийоми та методи. Одним із найцікавіших прийомів роботи є моделювання змісту прочитаного твору за допомогою рухомих картин.
24.02.2016 р. для учителів 2-их класів проведено методичний практикум «Використання рухомих картин як засіб підвищення продуктивності та ефективності уроку літературного читання» (керівник Голінщак Ж.А., ТЗОШ № 10).
Педагоги ознайомились із методикою проведення прийому рухомих картин, його розвивальним характером. Під час моделювання уроку літературного читання на тему «П.Воронько «Картина», присутні пересвідчились, що прийом роботи з РК сприяє засвоєнню змісту, допомагає проникати у внутрішній світ героїв твору, розуміти їх вчинки, відзначили багато інших позитивних аспектів.
Планується створення колекцій дидактичних матеріалів за підручниками «Читанка» 1-ші, 2-гі, 3-ті, 4-ті класи, автором яких є В.Науменко, де вмістом їх і будуть малюнки до рухомих ілюстрацій вибраних літературних творів, що стане допомогою для вчителя в підготовці таких творчих та незабутніх уроків літературного читання.
Подаємо методичні рекомендації щодо використання прийому рухомих картин та конспект уроку літературного читання у 2 класі.
Сучасні діти майже повністю втратили інтерес до читання. Тож, щоб зупинити цей процес, слід читання зробити, захоплюючим, - таким, що приносить насолоду, відкриває світ прекрасного, задовольняє пізнавальні інтереси, розвиває уяву, образну пам'ять, логіку мислення. Нелегке завдання на сьогоднішній день стоїть перед учителями, які навчають на уроках читання дітей молодшого шкільного віку. Задля підвищення продуктивності та ефективності уроку педагоги використовують різноманітні прийоми та методи. Одним із найцікавіших прийомів роботи є моделювання змісту прочитаного твору за допомогою рухомих картин.
24.02.2016 р. для учителів 2-их класів проведено методичний практикум «Використання рухомих картин як засіб підвищення продуктивності та ефективності уроку літературного читання» (керівник Голінщак Ж.А., ТЗОШ № 10).
Педагоги ознайомились із методикою проведення прийому рухомих картин, його розвивальним характером. Під час моделювання уроку літературного читання на тему «П.Воронько «Картина», присутні пересвідчились, що прийом роботи з РК сприяє засвоєнню змісту, допомагає проникати у внутрішній світ героїв твору, розуміти їх вчинки, відзначили багато інших позитивних аспектів.
Планується створення колекцій дидактичних матеріалів за підручниками «Читанка» 1-ші, 2-гі, 3-ті, 4-ті класи, автором яких є В.Науменко, де вмістом їх і будуть малюнки до рухомих ілюстрацій вибраних літературних творів, що стане допомогою для вчителя в підготовці таких творчих та незабутніх уроків літературного читання.
Подаємо методичні рекомендації щодо використання прийому рухомих картин та конспект уроку літературного читання у 2 класі.