пʼятниця, 18 березня 2016 р.

РЕАЛІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДІВ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

До кожного учня треба підійти, побачити його труднощі, 
кожному дати тільки для нього призначене завдання. 
В.Сухомлинський

      02 березня 2016 року на базі ТКГ (директор Тригуба В.К.) відбулося заняття стажувального майданчика молодого вчителя початкових класів класів на тему «Реалізація диференційованого та індивідуального підходів до навчання молодших школярів».
Молоді педагоги дізнавались про важливість диференційованої роботи в навчально-виховному процесі молодших школярів та про систему диференційованого навчання, автором якої є С.П.Логачевська.
Вчитель початкових класів гімназії Швидка Оксана Петрівна презентувала досвід роботи з проблеми диференційованого навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованого навчання.


Вчителі переглянули фрагменти уроків української мови (розвиток зв’язного мовлення) та літературного читання з елементами різних видів диференціації . Після обговорення уроків учасники практично вправлялись у складанні диференційованих завдань: написання твору «Як Сонечко допомогло Весні» та підготовка диференційованих домашніх завдань .
Засідання пройшло в теплій дружній атмосфері. Молоді педагоги збагатили свій досвід методичними рекомендаціями щодо використання диференційованого навчання у навчально-виховному процесі.







Рекомендації щодо практичного застосування диференціації навчального процесу