До кожного учня треба підійти, побачити його труднощі,
кожному дати тільки для нього призначене завдання.
В.Сухомлинський
Молоді педагоги дізнавались про важливість диференційованої роботи в навчально-виховному процесі молодших школярів та про систему диференційованого навчання, автором якої є С.П.Логачевська.
Вчитель початкових класів гімназії Швидка Оксана Петрівна презентувала досвід роботи з проблеми диференційованого навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованого навчання.
Вчителі переглянули фрагменти уроків української мови (розвиток зв’язного мовлення) та літературного читання з елементами різних видів диференціації . Після обговорення уроків учасники практично вправлялись у складанні диференційованих завдань: написання твору «Як Сонечко допомогло Весні» та підготовка диференційованих домашніх завдань .
Засідання пройшло в теплій дружній атмосфері. Молоді педагоги збагатили свій досвід методичними рекомендаціями щодо використання диференційованого навчання у навчально-виховному процесі.
Рекомендації щодо практичного застосування диференціації навчального процесу