29 січня 2019 року на базі ТЗОШ № 14 відбувся тренінг для вчителів перших класів м.Тернополя з теми «Освітні методики The LEGO Foundation у початковій школі».
Методика «Шість цеглинок» - це шість цеглинок LEGO різного кольору, які отримала кожна дитина першого класу. Башточка з цих шести цеглинок - це навчальний інструмент для кожної дитини, який постійно має бути поруч, на парті. І здавалося б, такий простий інвентар, але за його допомогою можна вивчати утворення, додавання, віднімання чисел, табличку множення, сторони світу, різновидності ґрунтів і т.д., і все у вигляді гри.
Головне – аби педагог знав, коли, як і в якій формі можна використовувати цеглинки під час уроків.
Усі запропоновані завдання тренінгу були пов’язані із фантазуванням і безпосереднім контактом один з одним.
Головне – аби педагог знав, коли, як і в якій формі можна використовувати цеглинки під час уроків.
Усі запропоновані завдання тренінгу були пов’язані із фантазуванням і безпосереднім контактом один з одним.
Розпочався тренінг із «Кольорової зустрічі», проведеної відповідно до структури ранкового кола.
Далі учасники, об’єднавшись у групи, здійснили подорож по материках: складанням башточок порівнювали території, «розмальовували» материки за допомогою цеглинок, викладали назви тварин або асоціацій з тваринами.
Після перегляду і аналізу відеоуроку з природознавства, вчителі створювали 3Д моделі чисел, утворювали рівності і нерівності з ними («Чарівні» цифри) і викладали на площині слова відповідно до запропонованої тематики («Чарівні» слова).
Проте найцікавіша вправа, за відгуками учасників, - індивідуальна робота з килимками – “SIXBRICS”. Килимок має 5 ліній (4 синіх, 1 червона), де червона лінія - це Старт-лінія. Кожна вправа починається з того, що всі цеглинки мають бути розташовані на Старт-лінії. Розмір килимка (А3) передбачає постійний перетин серединної лінії, рух очима з одного кута в інший, що дуже важливо для навички читання (Див. Орієнтовні завдання).
Під час рефлексії «Виклики та можливості» учасники обговорювали та вирішували найбільші виклики, з якими вони зустрілись у роботі. Проте найскладніше змінювати, на жаль, самих педагогів.
Сподіваємося, що знання, отримані на тренінгу, використовуватимуться учителями не лише для інформування, але й для практичного використання.
Немає коментарів:
Дописати коментар