пʼятниця, 13 березня 2020 р.

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА ЗАСАДАХ ПАРТНЕРСТВА


         Кожна дитина неповторна, наділена від природи унікальними 
   здібностями, талантами та можливостями. Місія Нової школи- 
    допомогти розкрити здібності, таланти і можливості кожної 
    дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками.
                                         Нова школа: простір освітніх можливостей.

Один із ключових компонентів концепції Нової української школи є педагогіка партнерства – педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками.
Як школі й батькам працювати разом, розвиваючи партнерство?
Ці та інші питання були в центрі уваги Фокус-групи вчителів 2-их класів під час роботи проблемного семінару, який відбувся 12 березня 2020 року на базі ТЗОШ № 20.

Програма заходу включала «проблемний стіл» з питань успішної співпраці, а також залучення батьків до освітнього процесу; ознайомлення з досвідом роботи вчителя-методиста ТЗОШ №20  Волинець Лариси Володимирівни «Співдружність сердець». Практичний блок семінару було спрямовано на створення моделі партнерських стосунків, опанування стратегіями щодо розв’язання конфліктів в освітньому процесі, активних форм роботи з батьками.

В інтерактивному форматі вчителі демонстрували інтенсивність групової взаємодії, ділились особистим досвідом, професійними знаннями і вміннями.



Поради  для вчителів щодо спілкування з батьками.






·       Слухайте уважно. Дайте це зрозуміти, зосередивши свою увагу на іншій людині й дивлячись на неї. Будьте уважними, намагайтесь не відволікатися, зокрема на власні думки.
·       Підтримуйте бесіду, вживаючи короткі репліки  («Так?», « А потім?» тощо), переконайтеся, що ваш співрозмовник бачить, що ви слухаєте його уважно й готові продовжити спілкування з ним. Не переривайте співрозмовника – дайте йому можливість закінчити речення.
·       Ставте відкриті запитання, які дадуть співрозмовнику змогу глибше зрозуміти суть проблеми. Наприклад: «Що ви маєте на увазі?», «Не могли б ви навести приклад?» або «Чи не хочете ви розповісти про це більше?».
·       Не забувайте, що інша людина має свої почуття і думки. Не  нав’язуйте свої ідеї, думки, відчуття, поради.
·       Виявляйте  співчуття не лише словами, а й поведінкою.
·       Намагайтеся зрозуміти почуття і думки співрозмовника. Звертайте увагу на міміку під час розмови, на манеру розмовляти – інтонацію, силу голосу тощо.
·       Слухайте не лише слова, а й почуття, які ховаються за ними.
·       Наприкінці розмови підсумуйте своїми словами, що інші хотіли донести до вас.
·         Активне слухання потребує достатньо часу, тому сплануйте цю зустріч заздалегідь.

           ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

https://drive.google.com/file/d/1sJema2ggw5Skitm8PoOKTMXzXUuUR4ZU/view?usp=sharing
                     

Немає коментарів:

Дописати коментар