З 1 вересня 2018 року в Україні впроваджується новий Державний стандарт початкової освіти. Вперше мовно-літературна освітня галузь містить змістову лінію "Досліджуємо медіа", спрямована на
формування в учнів умінь аналізувати, інтерпретувати, критично оцінювати
інформацію в медіатекстах та використовувати її для збагачення власного досвіду, створювати прості
медіапродукти.Сучасний школяр живе в медіапросторі та активно досліджує його, робить надважливі висновки та встановлює для себе нові правила, за якими живе.
З метою формування інформаційної культури педагогів, ознайомлення із засобами опрацювання інформації , створення здатності до медіатворчості 04 лютого 2021 року відбулося заняття Фокус-групи вчителів 3-іх класів.
У своєму виступі Гордіюк Н.М. (ТКМЦ) акцентувала увагу на зростаючому значенні медіаосвіти та медіаграмотності у сучасному світі, факторах необхідності розвитку медіаграмотності молодших школярів, окреслила основні завдання педагогів, а також форми роботи з учнями.
Цікавим та корисним для використання у практичній діяльності був майстер-клас учителя-методиста ТЗОШ №10 Томащук Руслани Василівни. Педагог продемонструвала один із ефективних методів навчання та виховання, що сприяють формуванню медіаграмотності учнів, анімацію. Цей інноваційний підхід пробуджує інтерес, сприяє рівню самостійності в освітній діяльності
школярів, як в школі, так і в позаурочний час, розвиває допитливість, наполегливість, комунікативні навички, підвищує самооцінку, допомагає у формуванні світогляду особистості. Під час підведення підсумків роботи заходу, учасники відзначили практичну значущість створення анімаційних фільмів, індивідуального розвитку кожної маленької особистості, застосування знань і вмінь учнями з різних освітніх галузей на практиці.
АНІМАЦІЙНІ ФІЛЬМИ
Немає коментарів:
Дописати коментар