четвер, 4 лютого 2021 р.

ФОРМУВАННЯ ОСНОВ МЕДІАГРАМОТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

 

З   1 вересня 2018 року в Україні впроваджується новий Державний стандарт початкової освіти. Вперше мовно-літературна освітня галузь містить змістову лінію "Досліджуємо медіа", спрямована на формування в учнів умінь аналізувати, інтерпретувати, критично оцінювати інформацію в медіатекстах та використовувати її для збагачення власного досвіду, створювати прості медіапродукти.Сучасний школяр живе в медіапросторі та активно досліджує його, робить надважливі висновки та встановлює для себе нові правила, за якими живе.

Завдання вчителя - виховати медіаграмотного учня, який спроможний перетворювати інформацію в знання через візуальні (книжка, періодичні друковані видання, фотографія, малюнок), аудіовізуальні медіа (мультфільми), інтернет, реклама тощо. 

З метою формування інформаційної культури педагогів, ознайомлення із засобами опрацювання інформації , створення здатності до медіатворчості  04 лютого 2021 року  відбулося заняття Фокус-групи вчителів 3-іх класів.

У своєму виступі Гордіюк Н.М. (ТКМЦ) акцентувала увагу на зростаючому значенні медіаосвіти та медіаграмотності  у сучасному світі, факторах необхідності розвитку медіаграмотності молодших школярів, окреслила основні завдання педагогів, а також форми роботи з учнями.

 

Цікавим та корисним для використання у практичній діяльності  був майстер-клас учителя-методиста ТЗОШ №10 Томащук Руслани Василівни. Педагог продемонструвала один із ефективних  методів навчання та виховання, що сприяють формуванню медіаграмотності учнів,  анімацію. Цей інноваційний підхід пробуджує інтерес, сприяє рівню самостійності в освітній діяльності
школярів,  як в школі,  так і в позаурочний час, розвиває допитливість, наполегливість, комунікативні навички, підвищує самооцінку, допомагає у формуванні світогляду особистості. Під час підведення  підсумків роботи заходу, учасники  відзначили практичну значущість створення анімаційних фільмів, індивідуального розвитку кожної маленької особистості, застосування знань і вмінь учнями  з різних освітніх галузей на практиці.


АНІМАЦІЙНІ ФІЛЬМИ








 

Немає коментарів:

Дописати коментар