На всіх етапах розвитку освіти основним завданням було і залишається підвищення рівня професійної майстерності педагогів. Суспільству нині потрібен вчитель, який міг би оновлювати, удосконалювати зміст своєї діяльності. Саме з цією метою 17 березня 2021 року відбувся онлайн-практикум вихователів ГПД , під час якої учасники ознайомились з технологією проведення кейс-технології як однією з методик компетентнісного навчання.
Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає
організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і
виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час.
Вона забезпечує, враховуючи вікові особливості, їхній розумовий, моральний,
естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови для організації
продуктивної праці, відкриває можливості всебічного виявлення і розвитку
індивідуальних, здібностей, запитів та інтересів дітей.
Кейс — це завжди моделювання життєвої ситуації. Як інтерактивний метод кейс-метод можна застосовувати в ГПД, інтегруючи різні режимні моменти з метою поглиблення знань, отриманих на класних заняттях, організації командної роботи, розвитку навичок аналізу та критичного мислення.
Роль педагога під час застосування кейс-методу полягає в тому, щоб створити
умови, які б давали можливість розвивати в учнів уміння самостійно
організовувати діяльність, спонукали б їх ділитися власними думками, ідеями,
знаннями та досвідом у процесі роботи.
Під час заходу, педагоги, ознайомившись з теоретичними
матеріалами кейс-технології, «занурилися» у світ пошукових досліджень, ведення
дискусій, системного і критичного мислення творчості через опрацювання кейсів «Чому
вода така безцінна?», «Ковток цілющого повітря», «Навіщо сонечку крапочки».
Презентація:
https://drive.google.com/file/d/1vzoYyhV_Q4CzssYGVqMOMW4ibC6SPCfl/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар