пʼятницю, 12 березня 2021 р.

КІНЕЗІОЛОГІЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ МОВЛЕННЯ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

 

Ще донедавна педагоги вимагали від дітей сидіти нерухомо під час занять. Наука недооцінювала рух роками. А рівень розвитку мовлення дітей перебуває в прямій залежності від ступеня сформованості рухів. Людина, яка гармонійно та енергійно пересувається, має чудову координацію, матиме розвинені логічні процеси, легше концентруватиме увагу.

КІНЕЗІОЛОГІЄЮ доведено, що проблеми з навчанням часто виникають через відсутність інтеграції діяльності правої та лівої півкуль мозку. Саме через рух дитина можна знайти цей баланс, відчуває власне тіло та простір, навіть усвідомлює часові уявлення, якщо йдеться про ритм.

10 березня 2021 року учасники Майстерні освітніх інновацій ознайомились із здоров'язберігальною технологією - кінезіологією, використання якої   допоможе вчителю покращити процес навчання школярів.

Навчальна кінезіологія - це дуже проста та дієва методика, яка спроможна забезпечити такі процеси:

- синхронізацію роботи півкуль мозку;

- покращення зорово-моторної координації;

- формування просторового орієнтування;

- розвиток мовлення;

- стимулювання інтелектуального розвитку тощо.

Педагоги розглянули і виконали  найцікавіші спеціальні фізичні вправи, що здатні поліпшити роботу мозку.

Тренінг пройшов у цікавій та позитивній атмосфері.


Презентація:

https://drive.google.com/file/d/1Ww4gUyeOXURVH3vJpKFlH9T88GeBOwYJ/view?usp=sharing




Немає коментарів:

Дописати коментар