Шановні
колеги!
З урахуванням
запитань, адресованих щодо підсумкового оцінювання результатів навчання учнів 3 класів Нової
української школи, подаємо інформацію.
Так, закладам загальної середньої освіти
рекомендовано до затвердження методичних рекомендацій у новій редакції
здійснювати формувальне і підсумкове оцінювання учнів 3-х класів вербально, не відображаючи результати
підсумкового оцінювання у журналах.
Відповідно до Листа Міністерства освіти і науки України від 30.03.2021 № 1/9-174 «Щодо
оцінювання навчання учнів 3-4 класів закладів загальної середньої освіти» :
·
з питань
здійснення формувального оцінювання дотримуватись методичних рекомендацій,
затверджених наказами Міністерства освіти і науки України
- від 20 серпня 2018 року № 924 https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/61761/
- від 27 серпня 2019 року № 1154
file:///C:/Users/admin/Downloads/5d91ebec1fc39367578608%20(1).pdf
·
здійснювати підсумкове
оцінювання результатів навчання здобувачів освіти у формі діагностувальних
робіт, передбачених календарно-тематичним
плануванням, з урахуванням специфіки закладу загальної середньої освіти,
права вчителя на академічну свободу та внесення за потреби змін в установленому
порядку до календарно-тематичного плану;
·
дозволити фіксувати результати перевірки та оцінювання
діагностувальних робіт лише у зошитах (на аркушах з роботами учнів у формі)
коротких оцінних суджень з порадами щодо покращання результатів з урахуванням
очікуваних результатів навчання, визначених в освітніх програмах закладів
освіти;
·
вважати необов’язковим заповнення індивідуальних
бланків оцінювання результатів навчання учня, запис індексів характеристик
результатів навчання, що оцінюються, та передбачити
зручний для учителя формат узагальнення результатів підсумкового оцінювання;
·
фіксувати інформацію про результати навчання з
навчальних предметів у Свідоцтвах
досягнень на підставі результатів діагностувальних робіт з урахуванням їх
динаміки на користь учневі, а розділ «Характеристика наскрізних умінь»
заповнювати на основі спостережень за навчальною діяльністю учнів упродовж
семестру.
1.
У діагностичних
роботах треба залишати коментарі, що пояснюють учневі/учениці його помилки та
вказують на досягнення. Рівні оцінювання
в роботах НЕ виставляються, а фіксуються
вчителем у зручному для нього форматі.
2. Окремі підсумкові роботи НЕ проводяться.
3.
Підсумковий
рівень виводиться на основі проведених діагностичних робіт та результатів
педагогічних спостережень.
4. В учнівському портфоліо зберігати роботи, як вчитель вважає важливими для відстеження навчального поступу учнів.
5.
У Свідоцтві
досягнень наприкінці семестру заповнювати обидва розділи: «Характеристика наскрізних
вмінь», «Характеристика результатів навчання».
6.
Фіксувати результати навчання (рівні оцінювання), винесені у Свідоцтво
досягнень.
7. Оцінювати усі предмети та інтегровані курси.
8.
Педагогічна
рада може ухвалити рішення про застосування меншої кількості індексів характеристик
навчання, що оцінюються; форми свідоцтва.
9. Свідоцтво досягнень підписують учитель/учителька і батьки (особи, які їх замінюють).
10. Оригінал свідоцтва досягнень надається батькам, а його завірена копія зберігається в особовій справі учня/учениці в закладі освіти.
11. За бажанням батьки можуть залишити свій коментар у свідоцтві у графі "Побажання батьків (осіб, які їх замінюють)", проте всі інші графи заповнює вчитель/вчителька початкового класу, в якому навчається дитина.
Дякую!
ВідповістиВидалити