Щоб бути сучасним,
заклад освіти має не лише враховуватисучасні освітні тренди, але й працювати
на випередження, і головний ресурс тут – учитель. Як домогтись успіху в
учителюванні, зберігши кращі традиції викладання, самобутність учителя,
креативність, готовність до змін? Це питання сьогодні хвилює багатьох. Перехід
на нові Держстандарти – це докорінні
зміни освітнього простору і освітнього процесу! І вчителю потрібно «вписатись»
в модель сучасної школи. Відтак зростає значення цілеспрямованого професійного
розвитку педагога. Для
ефективної організації професійного
зростання учителя необхідно індивідуалізувати
модель професійного розвитку!
З метою надання науково-методичних рекомендацій щодо створення системи професійного розвитку та організації персонального шляху освітнього потенціалу педагога 02 грудня 2021 року відбувся в онлайн-режимі педагогічний коучинг з учителями початкових класів, які атестуються в цьому навчальному році на встановлення "вищої кваліфікаційної категорії", присвоєння звань "старший вчитель", "вчитель-методист".
Під час заняття було акцентовано увагу на планування самоосвітньої діяльності вчителя, зорієнтовану на досягнення очікуваних результатів, розглянуто планування індивідуального плану професійного розвитку – розробку індивідуальної освітньої траєкторії, складено алгоритм побудови роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар