четвер, 9 грудня 2021 р.

ПРОЄКТУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА


Щоб бути сучасним, заклад освіти має не лише враховувати
сучасні освітні тренди, але й працювати на випередження, і головний ресурс тут – учитель. Як домогтись успіху в учителюванні, зберігши кращі традиції викладання, самобутність учителя, креативність, готовність до змін? Це питання сьогодні хвилює багатьох. Перехід на нові Держстандарти – це   докорінні зміни освітнього простору і освітнього процесу! І вчителю потрібно «вписатись» в модель сучасної школи. Відтак зростає значення цілеспрямованого професійного розвитку педагога.
Для ефективної організації професійного зростання учителя необхідно  індивідуалізувати модель професійного розвитку! 

З метою надання науково-методичних рекомендацій щодо створення системи професійного розвитку та організації персонального шляху освітнього потенціалу педагога 02 грудня 2021 року відбувся в онлайн-режимі педагогічний коучинг з учителями початкових класів, які атестуються в цьому навчальному році на встановлення "вищої кваліфікаційної категорії", присвоєння звань "старший вчитель", "вчитель-методист".

Під час заняття було акцентовано увагу на планування самоосвітньої діяльності вчителя, зорієнтовану на досягнення очікуваних результатів, розглянуто планування індивідуального плану професійного розвитку – розробку  індивідуальної освітньої  траєкторії, складено алгоритм побудови роботи.





Немає коментарів:

Дописати коментар