
Актуальною проблемою психолого-педагогічної науки стають методики ефективного засвоєння різноманітної інформації. Постійне збільшення обсягу інформації у поєднанні з високою конкуренцією та вимогами суспільства, із одного боку, приводить до інтенсифікації освітнього процесу, а з другого – до цілої низки порушень психічного та соматичного здоров’я школярів. Проте одним із завдань сучасної освіти є не лише надання високого рівня знань, а й збереження здоров’я людини.
Саме про це вів мову Геннадій Чепурний, доктор педагогічних наук РАЕ, президент асоціації розвитку творчої особистості «Варто», керівник Центру освітніх технологій «Школа ейдотехніки», голова оргкомітету Міжнародного психолого-педагогічного фестивалю «ПЕРСПЕКТИВА» на науково-практичному семінарі на тему: «Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти» з педагогами дошкільних навчальних закладів, учителями початкових класів, психологами, педагогами спеціальної освіти . Семінар відбувся 12 листопада 2015 року на базі Тернопільського комунального методичного центру за сприяння видавництва “Мандрівець” та асоціації розвитку творчої особистості “ВАРТО”.
Мета семінару: підвищення продуктивності освітнього процесу в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах м. Тернополя за допомогою методів і прийомів сучасної мнемотехніки.
Завдання семінару.
1 . Ознайомити учасників:
1.1 . З дисципліною мнемотехніка, її цілями та завданнями.
1.2 . З продуктивним досвідом використання мнемотехнічних методів і прийомів в освітніх установах України.
1.3 . З профільною мнемотехнічною спеціалізацією: робота з дітьми та учнями.
2 . Навчити учасників семінару:
2.1 . Базовим технологіям мнемотехніки (перетворенню складної для засвоєння інформації; формуванню асоціативних зв'язків; засвоєнню текстової і цифрової інформації: скоромовок, віршів, текстів) на рівні практичного застосування.
2.2 . Створенню інноваційних мнемотехнічних продуктів: програм, тренажерів, ігрових методик для збагачення словникового запасу, розвитку зв’язного мовлення, зняття психологічної напруги під час навчання.
3 . Організувати роботу з:
3.1 . Формування ініціативної групи для впровадження мнемотехнічних методик в освітньому просторі.
3.2 . Підготовки інструкторів ЦОТ “Школа ейдотехніки” для навчання педагогів та учнів методам і прийомам сучасної мнемотехніки.
Усі учасники семінару отримали Сертифікати міжнародного взірця.