11 листопада 2015 року відбулась прем’єра творчого пошуку вчителя початкових класів Тернопільської спеціалізованої загальноосвітньої школи І ст. повного дня з поглибленим вивченням основ економіки, переможця обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2014» Кордуби Н.Я. з проблеми «Творча особистість педагога-майстра – запорука розвитку творчих здібностей молодшого школяра».
Наталія Ярославівна запропонувала присутнім модель біоадекватного уроку з природознавства у 2 класі на тему: «Що таке колообіг води в природі?» (Додаток 1, конспект уроку; Додаток 2, презентація до уроку).
Слухачі Авторської майстерні обговорили шляхи розвитку креативності учнів та педагогів, склали портрет творчого учителя, розробили рекомендації творчому вчителю.
Рекомендації творчому вчителю
- Розвивати в учнів чуттєве сприйняття під час уроків
- Сприяти цілісному уявленню предметів та явищ
- Підтримувати вміння учнів мислити образами, шукати аналогії, підбирати асоціації
- Активізувати азарт творчості
- Навчити релаксації, збереженню енергопотенціалу
- Позбавляти учнів напруження, страху, тривоги
- Зацікавити учнів бути активними, винахідливими, старанними
- Розширити можливості пам`яті
- Використовувати власний досвід учнів
- Запроваджувати нові педтехнології навчання з yрахуванням цілісного, двопівкульного мислення
- Орієнтувати учнів на життя, заряджати учнів оптимізмом і життєстійкістю, викликати емоційну розрядку