Впродовж 2017-2018 н.р. працювала
Майстерня освітніх інновацій «Підвищення ефективності освітнього процесу шляхом
впровадження нових форм та методів роботи» (керівник Копка Т.В., ТСШ №3).
24 квітня 2018 року відбулося
підсумкове засідання – панорама педагогічних знахідок з теми «Впровадження інноваційних технологій
та методів навчання». Мета заходу – популяризація творчих здобутків тернопільських учителів початкових класів, формування
професійної компетентності, розвиток творчого потенціалу, вироблення
інноваційного стилю діяльності педагогів.
Своїми знахідками ділилися:
·
Перун Н.В., ТЗОШ № 11 – «Методи і засоби розвитку критичного мислення
молодших школярів»
·
Пасічник М.П., ТЗОШ № 20 - «Використання мнемотехнічних методів і прийомів як ефективний засіб
реалізації компетентнісного підходу до навчання в умовах сучасної школи»
·
Томащук
Р.В., ТЗОШ № 10 – «Активізація
пізнавальних інтересів молодших школярів через використання елементів анімації
та медіапростору в цілому»
·
Волинська Л.В., ТЗОШ № 13 – «Технології індивідуалізації, які відповідають
актуальним і потенційним можливостям учнів з особливими освітніми потребами».
·
Горбачук І.В., ТЗОШ № 23 – «З родини йде життя дитини»
Волкова О.Ю., ТЗОШ № 28 –
«Освітні
проекти як ефективний засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання у
початковій школі»
Зважаючи на реформування системи освіти в цілому, інноваційні знахідки
стануть в пригоді та допоможуть будь-якому педагогу. Окрім того, проведення
такого заходу – чудова нагода презентувати свої творчі напрацювання, поділитися теоретичними та практичними
знаннями, синтезувати та обговорити нові ідеї, а також впроваджувати їх в
життя.
Найголовніше, що тут вчителі один одного бачать, є
взаємообмін думками та напрацюваннями, які стануть корисними. Нині ми говоримо про нову українську
школу, про впровадження різних підходів до навчання, інноваційні методики
проведення уроків тощо. Тому найголовніше переосмислити свій педагогічний
досвід і прагнути працювати по-новому. Адже все залежить від вчителя…
1. Ламати стереотипи педагогічної діяльності.
2. Вивчати та впроваджувати в педагогічну діяльність кращий досвід
роботи вчителів початкових класів.
3. З метою забезпечення удосконалення уроку як основної форми
навчально-виховного процесу здійснювати пошук та розробку ефективних
методів навчання і виховання учнів.
4.
Створювати умови для реалізації
особистісно-орієнтованого підходу до навчання, виховання та розвитку
особистості молодшого школяра.
5. Впроваджувати інноваційні
сучасні технології.
6. Урізноманітнювати форми
індивідуального підходу до навчання та виховання учнів з метою виявлення та
розвитку творчо обдарованих учнів; розкриття творчих здібностей учнів
початкових класів.
7. Проводити уроки з використанням ІКТ з метою підвищення їхньої ролі в активізації пізнавальної
діяльності школярів.
8. Розвивати в учнів
навички самостійного критичного та
креативного мислення, інтерактивного здобування знань.
9.
Удосконалювати методичну
культуру кожного педагога, використовувати його потенційні творчі можливості,
інноваційну діяльність.
10.
Поповнювати «банки ідей»
педагогічної творчості вчителів.
11. Реалізувати принципи наступності і перспективності між
дошкільною та початковою освітою, школами І і ІІ ступеня.
Немає коментарів:
Дописати коментар