пʼятниця, 28 вересня 2018 р.

ТЕХНОЛОГІЯ КВЕСТ У МЕТОДИЧНОМУ АРСЕНАЛІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ


Упровадження інноваційних технологій та методик навчання і виховання сприяє різнобічному розвитку школярів, зацікавленості учнів і вчителів. Для більшості учнів проблемним є здійснення логічних операцій, засвоєння великого обсягу інформації, яка, на їхню думку, не завжди їм потрібна. Однією з таких методик, яка вчить знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати та вирішувати поставлені задачі є КВЕСТ.
Квест дозволяє розвивати активне пізнання на уроках, сприяє розвитку мислення, допомагає долати проблеми та труднощі, а саме: вирішити, розплутати, придумати, уміти застосовувати свої знання на практиці у нестандартних ситуаціях, тобто актуалізувати знання, вчить мислити логічно, розвиває інтерактивні здібності.
26 вересня 2018 року на базі ТСШ № 3 відбулося заняття МАЙСТЕРНІ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ (кер.Копка Т.В.) з теми «Технологія квест у методичному арсеналі сучасного вчителя». Мета заходу – підготовка педагогів до роботи в умовах впровадження  Концепції Нової української тшколи.
Ознайомлення з інноваційною технологією проведено у формі  методичного квесту, що  є однією із сучасних інтерактивних форм роботи з педагогічними працівниками  і  дає змогу створити інформаційний простір, де кожен педагог може самостійно набувати знань і навичок, сприяє підвищенню його фахової майстерності.
Квест поєднує в собі ідеї проектного методу та ігрових технологій, перетворює педагогів із пасивних об'єктів навчальної діяльності в її активних суб'єктів, підвищує не лише мотивацію до процесу «добування» знань, а й відповідальність за результати цієї діяльності та їх презентацію.

Ознайомившись з метою та завданнями практичної діяльності,




учасники Майстерні обєднались у групи 
і за отриманими маршрутними листами
 почали виконувати свої завдання 
 (квест відбувався у шкільному ігровому дворику):
-          --  Розгадайте ребус. Зі слів-розсипанок складіть тлумачення відгаданого слова (І група) 


-                    -- З «хмари-слів» виберіть ті слова, які стосуються підготовки вчителя до уроку-квесту. Запишіть їх (ІІ група)


-                                         --   Установіть послідовність етапів уроку-квесту (ІІІ група)


-                                 --   Ознайомтесь з чинниками, що забезпечують успішний перебіг квесту. Користуючись підказкою, складіть вірш, який починається словами  «Щоб провести добре квест ….» (IV група)

-             --    Ознайомтесь з перевагами використання квест-технології. Складіть Т-таблицю, вписавши у праву колонку недоліки квест-технології (V група)




 Після проходження етапів , команди презентували результати роботи.

Педагоги  також розробили моделі уроків-квестів з тем «У пошуках скарбів» (математика), «Подорож в країну Іменників» (українська мова), «Космічна мандрівка «Досліджуємо Сонячну систему» (природознавство), «Літературна стежина»(літературне читання), «Ярмарок народних ремесел» (Я у світі); познайомились з досвідом роботи проведення квестів в освітньому процесі учителями початкових класів ТСШ № 3.


Учасники отримали Методичні рекомендації щодо впровадження квестів у початкових класах, перелік запропонованої літератури.

Захід пройшов на високому методичному рівні, змістовно, цікаво. Щира вдячність керівнику Майстерні Копці Тетяні Вікторівні, заступнику директора з навчально-виховної майстерні Пільгун Світлані Володимирівні.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ "УРОКИ-КВЕСТИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ" 

https://vseosvita.ua/library/rozrobka-18387.html









Немає коментарів:

Дописати коментар