Упровадження інноваційних технологій
та методик навчання і виховання сприяє різнобічному розвитку школярів,
зацікавленості учнів і вчителів. Для більшості учнів проблемним є здійснення
логічних операцій, засвоєння великого обсягу інформації, яка, на їхню думку, не
завжди їм потрібна. Однією з таких методик, яка вчить знаходити
необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати та вирішувати
поставлені задачі є КВЕСТ.
Квест
дозволяє розвивати активне пізнання на уроках, сприяє розвитку мислення, допомагає
долати проблеми та труднощі, а саме: вирішити, розплутати, придумати, уміти
застосовувати свої знання на практиці у нестандартних ситуаціях, тобто
актуалізувати знання, вчить мислити логічно, розвиває інтерактивні здібності.
26 вересня 2018 року на базі ТСШ № 3 відбулося заняття
МАЙСТЕРНІ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ (кер.Копка Т.В.) з теми «Технологія квест у
методичному арсеналі сучасного вчителя». Мета
заходу – підготовка
педагогів до роботи в умовах впровадження Концепції Нової української тшколи.
Ознайомлення з інноваційною технологією проведено
у формі методичного квесту, що є однією із сучасних інтерактивних форм роботи
з педагогічними працівниками і дає змогу створити інформаційний простір, де
кожен педагог може самостійно набувати знань і навичок, сприяє підвищенню його
фахової майстерності.
Квест поєднує в собі ідеї проектного методу та ігрових технологій, перетворює педагогів із пасивних об'єктів навчальної діяльності в її активних суб'єктів, підвищує не лише мотивацію до процесу «добування» знань, а й відповідальність за результати цієї діяльності та їх презентацію.
Ознайомившись з метою та завданнями практичної діяльності,
Квест поєднує в собі ідеї проектного методу та ігрових технологій, перетворює педагогів із пасивних об'єктів навчальної діяльності в її активних суб'єктів, підвищує не лише мотивацію до процесу «добування» знань, а й відповідальність за результати цієї діяльності та їх презентацію.
Ознайомившись з метою та завданнями практичної діяльності,
учасники Майстерні об’єднались у групи
і за отриманими маршрутними листами
почали виконувати свої завдання
(квест відбувався у шкільному ігровому дворику):
- -- Розгадайте ребус. Зі
слів-розсипанок складіть тлумачення відгаданого слова (І група)
- -- З «хмари-слів» виберіть
ті слова, які стосуються підготовки вчителя до уроку-квесту. Запишіть їх (ІІ
група)
- -- Установіть
послідовність етапів уроку-квесту (ІІІ група)
- -- Ознайомтесь з чинниками,
що забезпечують успішний перебіг квесту. Користуючись підказкою, складіть вірш,
який починається словами «Щоб провести
добре квест ….» (IV група)
- -- Ознайомтесь з
перевагами використання квест-технології. Складіть Т-таблицю, вписавши у праву
колонку недоліки квест-технології (V
група)
Після проходження етапів , команди презентували результати роботи.
Педагоги також розробили
моделі уроків-квестів з тем «У пошуках скарбів» (математика), «Подорож в країну
Іменників» (українська мова), «Космічна мандрівка «Досліджуємо Сонячну систему»
(природознавство), «Літературна стежина»(літературне читання), «Ярмарок
народних ремесел» (Я у світі); познайомились з досвідом роботи проведення
квестів в освітньому процесі учителями початкових класів ТСШ № 3.
Учасники отримали Методичні рекомендації щодо
впровадження квестів у початкових класах, перелік запропонованої літератури.
Захід пройшов на високому методичному рівні, змістовно,
цікаво. Щира вдячність керівнику Майстерні Копці Тетяні Вікторівні, заступнику
директора з навчально-виховної майстерні Пільгун Світлані Володимирівні.
https://vseosvita.ua/library/rozrobka-18387.html
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "УРОКИ-КВЕСТИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ"
https://vseosvita.ua/library/rozrobka-18387.html
Немає коментарів:
Дописати коментар