понеділок, 28 вересня 2020 р.

ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ ТРЕТІХ І ЧЕТВЕРТИХ КЛАСІВ

 


 1. Неухильно  дотримуватись вимог статті 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту» щодо права учнів на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання.

2. Для учнів 3 і 4 класів  здійснювати формувальне та підсумкове (тематичне, семестрове та річне) оцінювання результатів навчання учнів.

3. Дотримуватись алгоритму діяльності вчителя під час організації формувального оцінювання та інструментарію формувального оцінювання, запропонованого у Методичних рекомендаціях щодо орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу (Наказ МОНУ від 20.08.2018 № 924) https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/5b9/8fb/3fb/5b98fb3fb36c7860791659.pdf                                                                                                                                                 та другого класу (Наказ МОНУ від 27.08.2019 № 1154)  file:///C:/Users/admin/Downloads/5d91ebec1fc39367578608.pdf

4. Результати формувального оцінювання відображати в оцінних судженнях учителя/учнів/батьків, що характеризують процес навчання та досягнення учнів,  двічі на рік у свідоцтві досягнень (грудні та травні).

5. У свідоцтві досягнень фіксувати розгорнуту інформацію про сформованість наскрізних умінь та рівні результатів їх навчання.

6. Дотримуватись алгоритму діяльності вчителя  під час організації підсумкового оцінювання, запропонованого у Методичних рекомендаціях щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи  (Наказ МОНУ від 16.09.2020 № 1146)  http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/76726/

7. Підсумкове тематичне оцінювання здійснювати за результатами діагностичних робіт, розроблених на основі компетентнісного підходу.

8. Завдання для діагностичних робіт розробляти з урахуванням обов’язкових результатів навчання та відповідних умінь, рівні сформованості яких визначено у додатку  1 до Методичних рекомендацій.

9. Оцінювання діагностичних робіт здійснювати у відповідності до критеріїв оцінювання результатів навчання, визначених у додатку 1 Методичних рекомендацій. У Класному журналі не фіксувати оцінні судження (або інші позначки), що характеризують досягнення учня за результатами діагностичної роботи.

10. У Класний журнал та свідоцтво досягнень виставляти рівень за кожен результат навчання з навчальних предметів наприкінці кожного семестру та навчального року (додаток 2 Методичних рекомендацій).

На допомогу вчителю

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

ЗА ТЕМОЮ "МОВА І МОВЛЕННЯ"

Методична підтримка підручника Українська мова та читання 

авт. І.Большакова та М. Пристінська

(розробка І .Большакова, О.Шибкова, Е.Неміш, І.Баландіна)

 https://drive.google.com/file/d/1Z5NwX6YKgN3J1eTmmZbQsr3ac32GVQCZ/view?usp=sharing

 


Немає коментарів:

Дописати коментар