ЛОКАЦІЯ ІНТЕГРАЦІЙНО-КОРИГУЮЧА
ПІДЛОКАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНО-ДІЯЛЬНІСНА
Дякую учасникам за співпрацю! Бажаю успіхів у професійному зростанні!
Презентацію переглянути ТУТ:
https://drive.google.com/file/d/1bXknpOmSTuenOc6vjuES4TSwRTG1RBMj/view?usp=sharing
Опитувальник для вчителя щодо ефективності запровадження ним
формувального оцінювання
v
Якими принципами формувального оцінювання я керуюсь?
v
Як забезпечую досягнення учнями поставлених цілей?
v
Які форми активізації навчальної діяльності я використовую?
v
Які форми зворотного зв’язку я використовую?
v
Які форми самооцінювання та взаємооцінювання використовують мої
учні?
v
Чи впливає це на успішність їх навчання?
v
Чи відстежую я прогрес окремих учнів?
v
Як я визначаю проблеми окремих учнів?
v
Чи досягають мої учні успіху в процесі навчання?
v
Чи усвідомлюють вони досягнутий прогрес?
v Чи дає моє викладання рівні
можливості успіху усім дітям?
v
Учням з особливими потребами?
v В якій формі я записую свої
спостереження щодо успішності окремих учнів та класу в цілому?
Аналітичні таблиці
діяльності учителя і учнів
у процесі формувального оцінювання
УЧНІ |
ТАК |
НІ |
ЧАСТКОВО |
1. Дотримуються основних правил спілкування у процесі
навчальної співпраці з учителем та одне з одним. |
|
|
|
2. Беруть участь в обговоренні мети, завдань та виробленні
критеріїв оцінки. |
|
|
|
3. Ставлять вчителю і
одне одному питання у процесі навчальної діяльності |
|
|
|
4. Адекватно оцінюють свої роботи, спираючись на критерії
оцінки. |
|
|
|
5. Беруть участь у взаємооцінюванні, спираючись на критерії
оцінювання. |
|
|
|
6. Беруть участь у обговоренні завдань. |
|
|
|
7. Намагаються
вдосконалити свою роботу. |
|
|
|
8. Активно та результативно працюють у групах. |
|
|
|
УЧИТЕЛЬ |
Так |
НІ |
Частково |
1.Створює під час
роботи атмосферу доброзичливості, взаємоповаги, |
|
|
|
2.Розробляє разом з учнями цілі, завдання
уроку критерії, за якими буде оцінюватися їхня діяльність. |
|
|
|
3.Перевіряє, наскільки добре учні зрозуміли
ціль і завдання уроку, критерії оцінювання. |
|
|
|
4.Перевіряє,
наскільки успішно учні досягають того, що заявлено в меті уроку. |
|
|
|
5.Оцінює роботу
учнів, спираючись тільки на вироблені критерії. |
|
|
|
6.Враховує у процесі
оцінювання індивідуальні особливості дітей. |
|
|
|
7.Сприяє виробленню в учнів навичок
самооцінювання та заємооцінювання. |
|
|
|
8.Доцільно
використовує прийоми формувального оцінювання. |
|
|
|
9.Адресує учневі
позитивний зворотний зв’язок щодо якості виконання завдання (пояснює, що
виконано правильно, надає конкретні рекомендації щодо покращення |
|
|
|
10. Надає диференційовані конкретні
рекомендації на підставі перевірки робіт з метою їх удосконалення |
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар