середу, 7 квітня 2021 р.

ТРАНСФОРМАЦІЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ - НОВА ЯКІСТЬ ОСВІТИ або НАБУТТЯ ПЕДАГОГОМ НОВОГО РІВНЯ ЗДАТНОСТІ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 Професійний розвиток педагогів, який зумовлюється закономірностями освіти дорослих, відбувається під впливом освітніх реформ, інноваційного середовища, переходу до цифрового суспільства. Це створює ситуацію невизначеності для педагогів, актуалізує набуття ними нових компетентностей.

Професіоналізм – сукупність компетентностей, які формуються на основі культурних, гуманістичних та демократичних цінностей й дозволяють фахівцю здійснювати професійну діяльність у сучасних соціально-економічних умовах. Відбувається трансформація професіоналізму, яку розуміємо як якісну зміну професіоналізму, зумовлену набуттям фахівцем нового рівня здатності і готовності до професійної діяльності в умовах цифрового світу та суспільства знань, що відбувається в процесі трансформаційного навчання в системі формальної, неформальної, інформальної освіти дорослих.

Під час роботи Інтерактивної школи сучасного вчителя початкових класів, яка відбулася 06.04.2012 в онлайн-режимі з керівниками шкільних методичних структур, були охарактеризовані чинники трансформації професіоналізму, особливості трансформаційної діяльності педагогів, напрямки, методи та результати.

Надихаючими для педагогів стали враження від презентації професійного продукту діяльності з проблеми «Розвиток ключових компетентностей молодшого школярами засобами ІКТ»  вчителя-методиста ТЗОШ № 14 Галущак Ірини.








РЕКОМЕНДАЦІЇ

1.Визначити чіткі орієнтири власного професійного розвитку.

2.Систематично працювати над розвитком професійних компетентностей, визначених «Професійним стандартом вчителя початкових класів закладу загальної середньої освіти» (Наказ Мінекономіки №2736 від 23.12.2020).

3.Здійснювати науково-дослідну роботу за методичною проблемою.

4.Вивчати наукову, методичну, навчальну літературу.

5.Проводити теоретичну роботу і практичну апробацію особистих матеріалів.

6. Самостійно освоювати  нові освітні технології.

7.Брати участь у колективних та групових формах методичної роботи через традиційні форми розвитку професійної компетентності та з використанням активних методів навчання.

8. Вивчати передовий досвід педагогів України, області, міста.

9. Здійснювати самодіагностику педагогічної діяльності.

10. Підвищувати загальнокультурний рівень.

11.Розширювати загальнопедагогічні та психологічні  знання з метою поширення й удосконалення методів навчання й виховання.

12.Долучатись до проєктів професійного розвитку.

13.Брати участь у педагогічних виставках, творчих звітах, конкурсах, педагогічних читаннях тощо.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар