четвер, 15 квітня 2021 р.

РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

 Сьогодні критичне мислення – один з модних трендів і не лише в освіті. Тому часто можна почути запитання на зразок: чи є критичне мислення новим видом мислення? Які його особливості? Чи можна його розвивати? Як саме?

14 квітня 2021 року відбулось онлайн-заняття Фокус-групи вчителів 4-их класів «Розвиток критичного мислення на уроках української мови». Програма заходу включала науково-концептуальний (теоретичний) блок : інформаційне повідомлення «Що треба знати для навчання критичного мислення».
Практичний блок був спрямований на опанування методів, прийомів критичного мислення в початковій школі та здійснений в командній співпраці з вчителем-методистом 4 пілотного класу ТЗОШ № 16 Роговською Лілією Ігорівною.

Проведений практикум, на думку всіх його учасників, сприятиме підвищенню інтелектуального рівня педагогів. А міні-майстер-класи  Роговської Л.І. стимулювали до впровадження «уроків мислення», застосування моделі навчання, орієнтованої на розвиток критичного мислення.


РЕКОМЕНДАЦІЇ

Для розвитку критичного мислення молодших школярів  учителю необхідно:


n виділити час і забезпечити можливості для застосування критичного мислення;

n дозволити учням вільно розмірковувати;

n приймати різноманітні ідеї та думки;

n сприяти активному залученню учнів до процесу навчання;

n забезпечити для учнів безризикове середовище, вільне від насмішок;

n висловити віру у здатність кожного учня породжувати критичні судження; цінувати критичні міркування учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар