Сьогодні критичне мислення – один з модних трендів і не лише в освіті. Тому
часто можна почути запитання на зразок: чи є критичне мислення новим видом
мислення? Які його особливості? Чи можна його розвивати? Як саме?
14 квітня 2021 року відбулось онлайн-заняття Фокус-групи вчителів 4-их
класів «Розвиток критичного мислення на уроках української мови». Програма
заходу включала науково-концептуальний (теоретичний) блок : інформаційне повідомлення
«Що треба знати для навчання критичного мислення».
Практичний блок був
спрямований на опанування методів, прийомів критичного мислення в початковій
школі та здійснений в командній співпраці з вчителем-методистом 4 пілотного
класу ТЗОШ № 16 Роговською Лілією Ігорівною.
Проведений практикум, на думку всіх його учасників, сприятиме підвищенню
інтелектуального рівня педагогів. А міні-майстер-класи Роговської Л.І. стимулювали до впровадження «уроків
мислення», застосування моделі навчання, орієнтованої на розвиток критичного
мислення.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Для розвитку критичного мислення молодших школярів учителю необхідно:
n виділити час і забезпечити можливості для застосування критичного мислення;
n дозволити учням вільно розмірковувати;
n приймати різноманітні ідеї та думки;
n сприяти активному залученню учнів до процесу навчання;
n забезпечити для учнів безризикове
середовище, вільне від насмішок;
n висловити віру у здатність кожного учня породжувати критичні судження; цінувати критичні міркування учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар