середу, 18 серпня 2021 р.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО МЕДІА-ПРОДУКТУ "НАВЧАЄМОСЬ ДИСТАЦІЙНО"

 

У нових умовах, які виникли через пандемію і трансформували освіту, володіння цифровими навичками, уміння користуватися технологіями дистанційного навчання — це вже вимога, необхідність. Саме тому вважаємо за доцільне на серпневій педагогічний зустрічі  рекомендувати закладам освіти підготуватись до роботи в умовах карантинних обмежень і у 2021/2022 навчальному році.

Присутні ознайомились з  медіа-проєктом «Навчаємось дистанційно», зініційованим управлінням освіти і ТКМЦНОІМ, переглянули, глибоко пройнялися та проаналізували  урок  формування компетентностей «Віртуальна мандрівка» (Я досліджую світ, 2 клас) Галущак Ірини Ярославівни, вчителя-методиста ТЗОШ І-ІІІ ст. № 14 ім. Б.Лепкого. Висловили власне бачення вирішення проблем дистанційного уроку.

Педагоги також визначили пріоритетні напрямки та головні орієнтири початкової освіти у новому навчальному році.

Відео-урок переглянути: 


https://drive.google.com/file/d/1-ZA08KR8CxUm5H7PIdOId80xSsBk6kcK/view?usp=sharing 


УРОК ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ

 І. ОРІЄНТАЦІЯ, МОТИВАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ

Урок зорієнтовано на _______________________________________________

(Створення сприятливої атмосфери, різні прийоми)

Мотивація ________________________________________________________

__________________________________________________________________

(Прийоми: постановка проблемних питань, зв'язок з життям, з майбутнім залученням досвіду дітей тощо)

ІІ. ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ

1.Повідомленя теми, мети, завдань уроку

Тема: ______________________________

Мета: ______________________________

Завдання уроку: ____________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Визначення очікуваних результатів

Результат уроку: ____________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Мотивація навчальної діяльності (необхідність знання матеріалу)

Мотивація __________________________________________________________________

 

ІІІ. ЦІЛЕРЕАЛІЗАЦІЯ

1.                 Актуалізація й корекція опорних знань

Актуалізація:_______________________________________________ ___________________________________________________________

Корекція:__________________________________________________ ___________________________________________________________

2.                 Сприйняття й первинне усвідомлення навчального матеріалу, осмислення зв’язків і співвідношень в об’єктах вивчення

Пояснення нового матеріалу: ______________________________________________________________________________________________________________________

Первинне усвідомлення та осмислення вивченого (практичне застосування): ___________________________________________________________

___________________________________________________________(Зміст навчальної діяльності: теоретичний (теоретичні знання), емпіричний (аналіз навчального матеріалу), практичний )знання способів діяльності, знання в дії, вміння тощо)

3.                 Узагальнення й систематизація знань, застосування їх у різних ситуаціях, наближених до життєвих

Узагальнення та закріплення вивченого матеріалу: ______________________________________________________________________________________________________________________

4.                 Повідомлення домашнього завдання

Домашнє завдання: _________________________________________

Інструктаж щодо виконання: ________________________________

Мотивування необхідності виконання: ___________________________________________________________

IV. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮЮЧИЙ ЕТАП

1.                 Підбиття підсумків уроку

__________________________________________________________________________________________________________

(Прийоми: бесіда, відповіді на запитання щодо змістовного аспекту уроку (наскільки корисним є вивчений матеріал? Де і коли можна застосувати? Тощо)

2.                 Рефлексія

(Власне рефлексія усна й письмова, інтелектуальна й емоційна)

__________________________________________________________________________________________________________

3.                 Цінування, оцінювання

(Оцінювання не лише кінцевого результату, а й роботи в процесі уроку)


ПРЕЗЕНТАЦІЇ :

https://docs.google.com/presentation/d/11_1gbYkU8aZv0kGKM4Vz7z36MhSS3UQb/edit?usp=sharing&ouid=107155596294026823179&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/presentation/d/19CVJ0bwfNl-CEXgYBrbp8HJNbEavb0Bp/edit?usp=sharing&ouid=107155596294026823179&rtpof=true&sd=true


 

Немає коментарів:

Дописати коментар