Емоційний інтелект є однією з головних складових у досягненні успіху в житті та відчуття щастя. Якщо упродовж ХХ ст. для дипломатії, науки та навчальних закладів важливим був логічний інтелект, то у ХХІ ст. коли процес глобалізації охопив усі сфери життя, актуальним став емоційний інтелект і пов’язані з ним форми практичного і творчого інтелекту.
Особливість психології дитини молодшого шкільного віку полягає в тому, що вона
ще мало усвідомлює власні переживання і не завжди здатна зрозуміти причини, що
їх викликають. На труднощі у навчальному закладі дитина частіше відповідає
емоційними реакціями – гнівом, страхом, образою. Багато дітей у цей
час потребують підтримки і допомоги дорослих, тому важливо, щоб батьки і
вчителі разом з психологом розуміли її проблеми, переживання. Тільки тоді вони
зможуть надати дитині ефективну допомогу.
10 травня 2023 року відбулась онлайн-зустріч з психологами міста з метою
організації співпраці з учителями початкових класів щодо роботи над розвитком
емоційної компетентності.
В ході роботи учасники дійшли висновку, що ефективність діяльності з
розвитку емоційного інтелекту молодших школярів залежить від усвідомлення
фахівцями її важливості, створення
психологічних умов та методичного забезпечення у загальноосвітніх навчальних
закладах.
Немає коментарів:
Дописати коментар