Сьогодні маємо потребу у виявленні втрат і розривів українськими школярами програмовим змістом, що зумовлена викликами , які виникли перед початковою школою у зв'язку з військовою агресією та нестабільністю освітнього процесу під час пандемій.
Вже другий рік Україна живе в умовах війни. Учасники освітнього процесу постійно змушені адаптуватися до нових умов. Через тривалі перебої й відсутність електропостачання, доступу до інтернету, перебування в укриттях, освітні втрати учнів зросли в геометричній прогресії. Більшість педагогів намагаються організовувати освітній процес та сумлінно працювати з дітьми попри наявні перешкоди, однак суттєво надолужити та компенсувати освітні втрати занадто складно.
Перед освітянами постала необхідність оперативно розв'язувати проблеми, досі не властиві нашій школі, як то: організація освітнього процесу в умовах загрози життю і здоров'ю дітей; врахування діапазону відмінностей форм і способів навчання з метою забезпечення якості освіти молодших школярів, які навчаються очно, дистанційно, у змішаному або індивідуальному форматі; індивідуальний характер прогалин у результатах навчання, викликаний особливостями їх прояву в різних умовах перебування учнів тощо.
05 жовтня 2023 року в режимі онлайн учителі ознайомились з інструментарієм виявлення та механізмом подолання освітніх втрат у засвоєнні учнями 1-4 класів програмового навчального матеріалу; отримали рекомендації щодо діагностування втрат, розробки програми їх надолуження.
Немає коментарів:
Дописати коментар