23 жовтня 2023 року для вчителів початкових класів ТСШ № 3 була проведена групова супервізія з питань оцінювання навчальних досягнень молодших школярів.
Спочатку розглянуто питання дотримання алгоритму діяльності вчителя під час оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти.
Потім педагоги опрацювали доволі важливу проблему щодо складання та оцінювання діагностувальних робіт, де з'ясували, що оцінюється кожен очікуваний результат ОКРЕМО, а не одним рівнем або оцінкою за дванадцятибальною шкалою. Оскільки рівневе оцінювання, прийняте серпневою нарадою для 3-4 класів, не означає виставляти рівні впродовж року за різні види робіт. Прийняте РІВНЕВЕ ОЦІНЮВАННЯ - це виведення рівня з кожного очікуваного результату вкінці навчального року (користуючись Орієнтовною рамкою оцінювання), яке фіксується у журналі та у свідоцтві досягнення.
Також було проаналізовано завдання для діагностувальних робіт з мовно-літературної, математичної та природничої освітніх галузей. Виявлено, що провідним принципом їх добору є компетентнісна спрямованість, а форми проведення можуть бути усні, письмові , цифрові, графічні.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Немає коментарів:
Дописати коментар