У 2023/2024 н.р. при ТКМЦНОІМ розпочав роботу Адаптативний клуб педагога-інтерна "Формування особистості вчителя - основа розвитку освіти" з метою дієвої допомоги малодосвідченим педагогам, індивідуально-психологічного супроводу молодого фахівця на початку його професійної діяльності, сприяння власного педагогічного стилю роботи молодих спеціалістів в умовах впровадження Нової української школи.
26 жовтня 2023 року відбулось перше заняття з теми "Професійні ролі й завдання вчителя в контексті НУШ".
Формування української школи вимагає зміни рольових позицій сучасного педагога - перехід від єдиного джерела знань, єдиного наставника до інших ролей в освітній траєкторії дитини: коуча, фасилітатора, модератора, тьютора. Трансформація ролі вчителя змінює та доповнює змістову основу його професійної компетентності.
Практикум допоміг молодим фахівцям розібратися у можливостях професійно-рольової варіативності діяльності задля досягнення поставлених освітніх цілей і задач. Учасники заходу зарядилися позитивними емоціями та отримали корисні знання з використання нових технік навчання: "Що, якщо?", "П'ять "Чому?", використання метафор, "Модель Уолта Діснея", "Світове кафе" та ін.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ:
РЕКОМЕНДАЦІЇ
1. Поступово адаптуватись до потреб демократичного навчання ХХІ ст.
2. Стимулювати та направляти процес самостійного пошуку інформації та спільної дільності здобувачів освіти (фасилітатор).
3. Допомагати кожній дитині розвивати її позитивний потенціал (коуч).
4. Забезпечувати соціально-педагогічний супровід учнів (тьютор).
5. Супроводжувати процес побудови індивідуальної освітньої траєкторії школяра (тьютор).
6. Сприяти активізації учасників групової роботи, підвищувати креативність їхніх пропозицій, усувати можливості помилок у міркуваннях (модератор).
Немає коментарів:
Дописати коментар