Узагальнено, що урок математики надає можливості розвитку емоційного інтелекту учнів, оскільки вирізняється з-поміж інших предметів особливою емоційною атмосферою. Під час навчання учень не лише рахує, але й розмірковує, хвилюється, переживає, оцінює себе та друзів.
06 березня 2024 року була проведена
онлайн зустріч із вчителями математики з теми «Розвиток емоційного інтелекту
школярів на уроках математики».
Мета заходу – підвищення рівня предметної та
методичної компетентностей педагогів у впровадженні принципів розвитку
емоційного інтелекту через ефективні форми роботи на уроках математики.
Підбиваючи підсумки, учителі дійшли
висновку, що педагог повинен стати провідником емоцій і допомагати учневі в
пошуку власних ресурсів, віри в себе, своїх можливостей і сил для подолання
труднощів. Підключення емоційної сфери учня в процесі вивчення математики
сприяє більш успішному засвоєнню математичних понять, уявлень.
Немає коментарів:
Дописати коментар