ТКМЦНОІМ здійснює науково-методичну підтримку організації педагогічної інтернатури. Протягом року для молодих учителів працював Адаптативний клуб педагога-інтерна "Формування особистості вчителя - основа розвитку освіти". На останньому занятті, проведеному 14 травня 2025 року, учителі початкових класів ділились своїми найпершими напрацюваннями, родзинками досвіду.
Табака Руслана (ТЗОШ І-ІІІ ст. № 16 ім. В.Левицького) активно впроваджує інтегроване навчання, а саме організовує тематичні дні та тижні, які об'єднують блоки знань з різних навчальних предметів з метою інформацйного та емоційного збагачення сприймання, мислення, почуттів учнів.
Мельничук Катерина (ТЛ №21-СМШ ім. І.Герети) в освітньому процесі застосовує елементи соціально-емоційного навчання (СЕЕН), спрямоване на розвиток навичок, які допомагають дітям розуміти та керувати своїми емоціями, ефективно взаємодіяти з іншими, долати стрес і приймати відповідльні рішення.
Сінгалевич Марія Петрівна (ТПШ № 1) підвищує рівень освіти своїх вихованців за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяє індивідуалізації навчання, інтенсифікації самостійної роботи учнів, зростанню обсягу виконаних завдань на уроці.
Барчук Людмила (ТНВК ШПЛ № 2) продемонструвала систему вправ та прийомів формувального оцінювання, які мотивують дитину вчитися, сприяють впевненості учня у власних силах, формують стратегію успішного навчання.
Вихователі ГПД Сінгалевич Марія Орестівна (ТЗОШ № 23) та Тучапська Вікторія (ТПШ "Ерудит") підкресили роль виховного процесу як невід'ємної складової усього
освітнього процесу і поділилися своїми напрацюваннями щодо створення умов для повноцінного розвитку особистості молодшого школяра.
Захід сприяв набуттю фахових компетентносией, педагогічної майстерності, формуванню професійної готовності інтерна до самостійної педагогічної діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар