Допомогти
дитині реалізувати свій пізнавальний, творчий потенціал, навчитися з користю
використовувати свій вільний час – є важливими завданнями
закладів освіти, що ефективно розв’язуються за допомогою групи продовженого
дня. Крокуючи у ногу із часом, вихователі ГПД цікавляться
реформуванням освітньої сфери, готуються до роботи у Новій
українській школі.
24 жовтня 2018 року вихователі зустрілися разом у навчально-виховному
компдексі № 7 (дир. Волинець Л.М.) на занятті, присвяченому темі «Ціннісна орієнтація у вихованні молодших школярів»,
компоненту дієвої формули Нової української школи.
Під час роботи педагоги-вихователі мали змогу
обмінюватись практичними порадами у чотирьох активних групах, дискутувати щодо наскрізного
виховного процесу освітньої діяльності, про організацію ГПД за моделлю поваги до прав людини та демократії, проводили
аналіз важливості теми «Цінності як визначальна характеристика людського буття:
ціннісна орієнтація у вихованні».
Спостерігали фрагмент гурткової роботи («Ритміка», вих. Білинська
Л.В.), які мали своє ціннісне забарвлення.
Результатом зустрічі було визначення напрямів розвитку
особистості дитини для збереження її цілісності.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
1. Спрямувати
напрями розвитку особистості дитини для збереження її цілісності.
2. Створювати фундамент успішності дитини через
її діяльнісну самореалізацію в умовах нової соціальної ситуації розвитку.
3. Виховний процес орієнтувати на загальнолюдські
цінності (морально-етичні, соціально-політичні).
4.Здійснювати особистісно-орієнтований підхід,
максимально враховуючи здібності, потреби та інтереси кожної дитини.
5. Формувати в учнів ключові компетентності, необхідні
для успішної життєдіяльності та самореалізації особистості.
6. Ініціювати глибшу залученість родини до
побудови освітньої траєкторії дитини (Педагогіка партнерства).
Немає коментарів:
Дописати коментар