вівторок, 15 січня 2019 р.

ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ: ЯК ПРИВЕСТИ УЧНІВ ДО ТЯМИ ПІСЛЯ КАНІКУЛ


ДІТИ ПОЗІХАЮТЬ, ЛЕЖАТЬ НА ПАРТАХ І МРІЮТЬ ПРО ЛИЖІ АБО ТЕПЛУ КОВДРУ?
       Публікуємо поради “Нової української школи” (Надія         Швадчак), як провести перший день у школі після               канікул, щоб він був цікавим і запам’ятався.

Створіть книгу спогадів про свята

Попросіть учнів записати свої найкращі спогади про канікули до спільного зошита. Учні будуть мати більш ніж достатньо вражень, щоб поділитися з однокласниками, тому такий зошит – чудова можливість це зробити. Попросіть дітей намалювати або принести фото їхнього улюбленого подарунку, а тоді хай напишуть кілька речень про нього. Як тільки учні завершать свою сторінку спогадів, попросіть їх поділитися написаним з класом або створіть спільну книгу.

Зробіть новорічні обіцянки
Повернення з канікул – чудова нагода навчити учнів рефлексії про минулий рік і запланувати позитивні зміни в новому. Скажіть учням, що новий рік означає новий початок і вони можуть пообіцяти собі дещо. Дайте кілька обіцянок, спільно провівши мозковий штурм. 
Запропонуйте їм такі речення:

У 2019 я хочу навчитися…
У 2019 я хочу вміти краще…
Мої цілі на 2019 рік…


Креативне письмо
Спокійний спосіб повернути учнів у навчальне русло – дати їм можливість написати про найкращий подарунок, який вони дарували чи отримували, і те, що робить його особливим. Або попросіть дітей описати їхню традицію святкування Нового року. Ось кілька запитань:
Яка твоя улюблена їжа, яку ти їв/їла на свята після довгої перерви?
З ким ти провів/провела найбільше часу на канікулах і чому? Чим ви займались?
Які місця ви відвідали?
Що ти робив/робила з сім’єю на зимових канікулах?

Приверніть увагу класу за допомогою цікавості
Коли учні задовольнили свою цікавість щодо однокласників, ви можете переключити її на класну роботу через сенсорний вплив. Відомо, що нове краще засвоюється через рухи, цікаві предмети, зображення, відео, несподіваного спікера, зміни кольору і непередбачувану поведінку вчителя. Тож чому б не одягнути щось незвичне? Або не ввімкнути музику, коли діти заходитимуть до класу, почати уроки з показу динамічного кліпу чи оптичної ілюзії?
Змініть обстановку. Запаліть свічки, повісьте новий постер, який стосується майбутньої теми, під старий. І коли на уроці будете проходити повз стіну – несподівано зірвіть старий так, щоб на його місці залишився новий.

Тістечка і обмін
Повідомте дітям на початку першого дня навчання, що після уроків їх чекає сюрприз. Використайте останні півгодини дня для міні-вечірки з печивом. Пограйте у шаради. Нехай діти показують без слів свої плани на новий рік або різдвяні спогади, а інші відгадують. Це зробить вечірку інтерактивною і спонукатиме дітей ділитися мріями і амбіціями.

За матеріалами:



2 коментарі: