Цьогоріч учні 3 класу розпочинають новий другий цикл початкової освіти. Він передбачає інтегративно-предметну основу організації освітнього процесу зі зменшенням у ньому частки ігрових методів відносно проблемно-пошукових, дослідницьких та інших методів навчання.
Про організаційні зміни в освітньому процесі, вибір методик компетентнісного навчання, що створюють для учня ситуацію самостійного вибору, вияву відповідальності й ініціативності, критичної оцінки й сміливості у прийнятті рішень, йшла мова на серпневій онлайн-зустрічі "Особливості організації освітнього процесу у 3-іх класах Нової української школи".
В ході зустрічі педагоги проаналізували нормативні документи, що регламентують освітню діяльність; розглянули можливості планування початку навчального року ("коригуюче навчання"); заповнення класних журналів; здійснення оцінювання навчальних досягнень учнів (формувальне і підсумкове); питання організації дистанційного навчання; обговорили актуальні проблеми, що хвилюють сучасного вчителя, тощо.
Всі учасники зустрічі були налаштовані на плідну співпрацю, брали участь в обговоренні та аналізі представленого матеріалу.
Презентацію переглянути тут:
https://drive.google.com/file/d/1T-NVMFwG9-mBeBoAXBWctTW31WUYwHd3/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар