четвер, 20 серпня 2020 р.

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У 3-іх КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

   

У 2020/2021 навчальному році заклади загальної середньої освіти продовжують впровадження концептуальних засад реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа". Пріоритетними залишаються завдання створення освітнього середовища для реалізації інтегративного підходу до компетентнісно орієнтованого навчання, забезпечення умов для взаємодії учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства та в умовах психологічної комфортності. 

Цьогоріч учні 3 класу розпочинають новий другий цикл початкової освіти. Він передбачає інтегративно-предметну основу організації  освітнього процесу зі зменшенням у ньому частки ігрових методів відносно проблемно-пошукових, дослідницьких та інших методів навчання.

Про організаційні зміни в освітньому процесі, вибір методик компетентнісного навчання, що створюють для учня ситуацію самостійного вибору, вияву відповідальності й ініціативності, критичної оцінки й сміливості у прийнятті рішень, йшла мова на серпневій онлайн-зустрічі "Особливості організації освітнього процесу у 3-іх класах Нової української школи".

В ході зустрічі педагоги проаналізували нормативні документи, що регламентують освітню діяльність; розглянули можливості планування початку навчального року ("коригуюче навчання");  заповнення класних журналів; здійснення оцінювання навчальних досягнень учнів (формувальне і підсумкове); питання організації  дистанційного навчання; обговорили актуальні проблеми, що хвилюють сучасного вчителя, тощо.

Всі учасники зустрічі були налаштовані на плідну співпрацю, брали участь в обговоренні та аналізі представленого матеріалу.

Презентацію переглянути тут:

https://drive.google.com/file/d/1T-NVMFwG9-mBeBoAXBWctTW31WUYwHd3/view?usp=sharing




Немає коментарів:

Дописати коментар