вівторок, 24 листопада 2020 р.

ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА


Перехід на нові Держстандарти - це докорінні зміни освітнього простору і освітнього процесу. І вчителю потрібно «вписатись» в модель сучасної школи. У зв’язку з цим зростає значення цілеспрямованого професійного розвитку педагога.
 Що потрібно зробити для підвищення професійної компетентності вчителя. Індивідуалізувати його модель професійного розвитку! 
25 листопада 2020 року керівники шкільних методичних структур в рамках Інтерактивної школи сучасного вчителя початкових класів розглядали актуальні питання щодо необхідності оновлення системи методичної роботи, провідною ідеєю організації якої має стати задоволення професійного інтересу педагога. Саме на основі професійного інтересу та запиту кожним учителем має формуватись індивідуальна освітня траєкторія, розроблятися
проєкт професійного розвитку. 
Педагоги визначили умови, за яких може здійснюватися просування за індивідуальною траєкторією, ознайомилися з орієнтовним планом, алгоритмом побудови індивідуальної освітньої траєкторії. 
Методична діяльність має сприяти визначенню кожним педагогом власної освітньої траєкторії, яка б поєднувала якісне оволодіння обов'язковими навчально-нормативними знаннями, вдосконалення, розширення, поглиблення фахових знань та набуття нових компетентностей на основі власних професійних інтересів.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ



АНКЕТА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

Немає коментарів:

Дописати коментар