Під час заняття було акцентовано увагу на планування самоосвітньої діяльності вчителя, зорієнтовану на досягнення очікуваних результатів, розглянуто планування індивідуального плану професійного розвитку – розробку індивідуальної освітньої траєкторії, складено алгоритм побудови роботи над науково-методичною проблемою.
Учасники коучингу мали можливість ознайомитись з досвідом роботи вчителя початкових класів ТЗОШ № 23 Вербій Людмили Михайлівни щодо проєктування та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії.
Технологія проєкту професійного розвитку надає можливість забезпечити своєчасне виконання вимог державної освітньої політики, задоволення професійних запитів педагогів, можливість вибору ними змісту, форм та термінів участі в науково-методичній роботі.
1)
Обґрунтування актуальності теми, формулювання
основної мети та завдань.
2)
Здійснення бібліографічного пошуку
психолого-педагогічних науково-методичних
джерел, аналітична робота з джерелами, матеріалами передового педагогічного
досвіду з обраної проблеми.
3)
Аналіз опрацьованих джерел, моделювання практичного
застосування.
4)
Конструювання
нового досвіду на основі кращих досягнень науки і практики викладання а також
перевірки його ефективності, аналіз отриманих результатів викладання.
5)
Розробка програмного, навчально-методичного
забезпечення викладання, власних дидактичних матеріалів, практичне застосування набутих знань.
6)
Упровадження отриманих висновків та авторських
розробок у практику.
7)
Перспектива подальшого дослідження з даної
проблеми.
8)
Упорядкування результатів роботи з даної
проблеми, звітність про здобуті результати (публікації в фахових журналах,
виступи на науково-практичних семінарах, участь у конференціях, проведення
майстер-класів).
Немає коментарів:
Дописати коментар