08.12.2022 року в режимі онлайн відбулась групова супервізія з питань оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти початкових класів для ТНВКШЕЛ № 9, ТНВК ШК, ,ТСМШЛ № 21, ТПШ № 5 та охочих учителів з інших навчальних закладів.
Практичні підходи та особливості здійснення формувального та підсумкового оцінювання, заповнення Класного журналу, проведення та фіксація результатів діагностувальних робіт - основні проблеми, які обговорювались під час зустрічі.
Під час активного спілкування педагоги дійшли спільного висновку: для зміни культури навчання необхідно змінити способи оцінювання та сприйняти нову філософію оцінювання всім учасникам освітнього процесу.
Презентацію переглянути ТУТ:
РЕКОМЕНДАЦІЇ
· У 1-4 класах закладів загальної середньої освіти
здійснювати формувальне та підсумкове (річне) оцінювання.
· Результат
оцінювання навчальних досягнень учнів 1-2 класів виражати вербальною оцінкою (
оцінювальним судженням).
· У
3-4 класах за рішенням педагогічної ради використовувати як вербальну, так і
рівневу оцінку.
· Для
оцінювання навчальних досягнень учнів застосовувати Орієнтовну рамку оцінювання
результатів здобувачів початкової освіти (Наказ МОН України від 13.07.2021 № 813).
· Оцінювання навчальних
результатів здійснювати за Критеріями оцінювання відповідно до кожного виду роботи та виду
діяльності учнів з орієнтуванням на вимоги до обов’язкових результатів навчання
та компетентностей учнів початкової школи, визначених Державним стандартом
початкової освіти, й очікуваних результатів, зазначених в освітній програмі
закладу загальної середньої освіти.
· Здійснювати постійний зворотний зв’язок між учасниками освітнього процесу.
· Фіксувати письмові оцінювальні судження у
робочих зошитах учнів, зошитах для діагностувальних робіт, навчальних
посібниках з друкованою основою.
· Фіксацію результатів оцінювання навчальних досягнень учнів здійснювати відповідно до Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, що затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 № 813, та роз’яснень до них, викладених у цьому документі в окремому розділі; Інструктивно-методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу у 2022-2023 н.р. (Лист МОН України від від 19.08.2022 р. №1/9530-22)
Немає коментарів:
Дописати коментар