четвер, 8 грудня 2022 р.

НОВІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ПОСТУПУ УЧНІВ

 

08.12.2022 року в режимі онлайн відбулась групова супервізія з питань оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти початкових класів для  ТНВКШЕЛ № 9, ТНВК ШК, ,ТСМШЛ № 21, ТПШ № 5 та охочих учителів з інших навчальних закладів.

Практичні підходи та особливості здійснення формувального та підсумкового оцінювання, заповнення Класного журналу, проведення та фіксація результатів діагностувальних робіт - основні проблеми, які обговорювались під час зустрічі.

Під час активного спілкування педагоги дійшли спільного висновку: для зміни культури навчання необхідно змінити способи оцінювання та сприйняти нову філософію оцінювання всім учасникам освітнього процесу.


Презентацію переглянути ТУТ:

https://docs.google.com/presentation/d/19rdK6xtGeqT1hLehWSHlEaunVonFfQzo/edit?usp=sharing&ouid=107155596294026823179&rtpof=true&sd=true

РЕКОМЕНДАЦІЇ

·            У 1-4 класах закладів загальної середньої освіти здійснювати формувальне та підсумкове (річне) оцінювання.

·       Результат оцінювання навчальних досягнень учнів 1-2 класів виражати вербальною оцінкою ( оцінювальним судженням).

·       У 3-4 класах за рішенням педагогічної ради використовувати як вербальну, так і рівневу оцінку.

·       Для оцінювання навчальних досягнень учнів застосовувати Орієнтовну рамку оцінювання результатів здобувачів початкової освіти (Наказ МОН України від 13.07.2021 № 813).

·       Оцінювання навчальних результатів здійснювати за Критеріями оцінювання відповідно до кожного виду роботи та виду діяльності учнів з орієнтуванням на вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів початкової школи, визначених Державним стандартом початкової освіти, й очікуваних результатів, зазначених в освітній програмі закладу загальної середньої освіти.

·       Здійснювати постійний зворотний звязок між учасниками освітнього процесу.

·       Фіксувати письмові оцінювальні судження у робочих зошитах учнів, зошитах для діагностувальних робіт, навчальних посібниках з друкованою основою.

·       Фіксацію результатів оцінювання навчальних досягнень учнів здійснювати відповідно до Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, що затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 № 813, та роз’яснень до них, викладених у цьому документі в окремому розділі;  Інструктивно-методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу у 2022-2023 н.р. (Лист МОН України від від 19.08.2022 р. №1/9530-22)

 





Немає коментарів:

Дописати коментар